معرفی سیستم آنلاین توسعه و مدیریت داده های منابع آب و محیطی - HydroManager :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




معرفی سیستم آنلاین توسعه و مدیریت داده های منابع آب و محیطی - HydroManager


سیستم آنلاین توسعه و مدیریت داده های منابع آب و محیطی

HydroManager یک سیستم توسعه منابع آب مبتنی بر وب و داده هایی مدیریتی که دسترسی متمرکز و امنی را به تولیدات آب و داده های نظارتی از طریق اینترنت ایجاد می نماید، است. HydroManager با ترکیب پایگاه داده های سطحی و زیرزمینی با ابزارهای تخصصی تحلیلی، سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری و ساده در استفاده و همچنین رابط کاربری وب آنلاین، برای سازمان های آب، آب و برق، سازمان های دولتی، مدیران معدن، و پروژه های نفت و گاز نامتعارف، یک سیستم قابل اعتماد و موثر و کارآمد مدیریتی منابع آب را فراهم می کند.


اما چرا باید به انتخاب HydroManager اقدام کرد؟

راحتی در سازماندهی، تجزیه و تحلیل موثر، نقشه های گسترده، درک ساده از گزارش های پیچیده داده های منابع آب و محیطی

خودکار کردن وظایف مدیریت داده های خسته کننده برای بهبود بهره وری عملیاتی و بعلاوه آزاد کردن منابع ضروری و کاهش هزینه ها

HydroManager بر پلت فرم پایگاه داده باز طراحی شده است که از این منظر بسیار قابل تنظیم بوده و البته با ویژگی مقیاس پذیری برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما با یک سرمایه گذاری مالی حداقل، توسعه پیدا کرده است.

بر خلاف ابزار های سفارشی و یا ابزارهایی که به شکل محدود و برای راه حل های موقت ساخته شده اند، HydroManager محیطی با ویژگی بروز رسانی فناوری را دارا بوده که در واقع فرمی منظم را فراهم می کند که در آن کاربران با دسترسی به پشتیبانی های فنی و آموزشی جهت کمک به حصول اطمینان از پایداریِ این کد، ارتباط منسجم و مفید آن برای سالهای طولانی را کسب نمایند.

با HydroManager شما می توانید مدل داده خود را ایجاد نموده و یا شما می توانید به پایگاه داده های موجود خود، آن را مرتبط سازید؛ که این موضوع استقرار آسان و تعمیق بکارگیری این ابزار را در سازمان شما تسهیل می نماید، و همچنین سبب جلوگیری از نیاز به انطباق و یا تدوین و فرموله کردن فرآیندهای موجود خواهد بود.

بر پایه وب بودن این ابزار سبب شده است تا نیازی به نصب و یادگیری اجرای آن به شکلی پیچیده نبوده و نگرانی از این منظر وجود نداشته باشد.

HydroManager یک راه حل تجاری قوی اختصاص داده شده به صنایع آب، محیط زیست و معدن، با یک صنعت پر سابقه است که ثابت شدن خود را با بودن در بازار آن هم به طور مداوم و روند بهبود یافته و رشد کرده برای نزدیک به ده سال نشان داده است.



بیشتر بدانید در این باره که:

HydroManager به صورت مجموعه ای از ماژول ها است، که هر کدام به طور جداگانه مجوز سازمانی یافته است. این شما را قادر به شناسایی و پیاده سازی تنها آن دسته از ماژول های که جزء نیازهای کسب و کار حیاتی شما هستند خواهد کرد، در حالی که ارائه یک سیستم مقیاس پذیر می تواند با تغییرات در سازمان شما خود را منطبق کند.


ماژول پایه

پایگاه داده قابل انعطاف و قابل برنامه ریزی

HydroManager به شما برای ایجاد پایگاه داده خود و یا برای اتصال به یک یا چند پایگاه های داده موجود امکان خواهد داد. نصب و راه اندازی هر HydroManager را می توان با تیمی از کارشناسان ما سفارشی کرده و برای نیازهای منحصر به فرد خود آن را محیا نمود. شلومبرژه به عنوان سرویس خدمات آب در همین زمینه با شما همکاری کرده و به طور کامل فرآیندهای کسب و کار و بهبود دسترسی به مخازن داده های موجود برای ایجاد یک راه حل مناسب که به شما برای کاهش ریسک زیست محیطی و اتخاذ تصمیم های تجاری موثر تر کمک می کند، همکاری خواهد کرد.


خودآموز وب مبتنی بر داده های اکتشافی و گزارش موردی

HydroManager در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و تجسم از سیاهه های مربوط به گمانه ها، عبارت های جستجوی شرطی و تفاسیر سطوح مقاطع عرضی تولید شده از طریق نرم افزار دسکتاپ HydroManager و از طریق اینترنت را نشان می دهد.


بررسی در زمان واقعی و تجسم داده های منابع آب و زیرسطحی

HydroManager با HydroGeoAnalyst به شکل تلفیقی که همه در یک فضای دستکتاپ نرم افزاری برای کارشناسان محیطی هستند، کار می کند. HydroManager به صورت امن در زمان واقعی تجزیه و تحلیل و تجسم از سیاهه های مربوط به گمانه ها، داده های نمایش داده شده، و تفاسیر سطح مقاطع عرضی از طریق HydroGeoAnalyst را در هر مرورگر مدرن اینترنت، نشان می دهد.


کنترل-نقشه و تجزیه و تحلیل مکانی

نقشه وب در این محیط ایده آل بوده و برای ناوبری مکانی، گزارش داده، و نمایش داده بکار برده می شود. با استفاده از ابزار نقشه برداری در HydroManager و "درایو از روی نقشه" در بازیابی اطلاعات، شما تمایل فراوانی در بکارگیری آن خواهید داشت.


ماژول دسترسی

فرم ورود اطلاعات تحت وب

اضافه کردن و ویرایش آنلاین داده ها از طریق فرم ورود اطلاعات تحت وب که در آن می توان به راحتی مراحل پیکربندی برای مطابقت با ساختار مدل داده ها و اصطلاحات خود را انجام داد، که همچنین شامل اعتبار سنجی پویا در مواردی مثل مقادیر و محدوده، لیست کنترل انتخاب و تعریف زمینه مورد نیاز است. استفاده از تعاریف قابل تنظیم نقش در ارائه دسترسی ورود اطلاعات تنها برای ارائه دهندگان داده های ثالث مانند مشاوران یا آزمایشگاه ها سب کوتاه کردن زمان گردش به جهت تحویل داده خواهد بود.


اعتبار سنجی داده ها و تأیید گردش کار

وجود نمودار، ابزار بررسی، و شروط تأیید؛ استفاده از جریان های کاری خاص برای اعتبار و تصویب داده های ورودی قبل از تصویب و ثبت داده ها برای استفاده در گزارش ها و ماژول های تجسم و تحلیل به اعتبار سنجی داده ها کمک کرده است.


اعتبار سنجی گزارش داده ها

کمک به اطمینان حاصله از این امر که تنها بهترین داده های مربوطه هستند که اغلب ثبت می شوند. نمایش خلاصه ای از گزارش اطلاعات تأیید یا رد شده، تِرک "پرچم" داده ها بر اساس منبع ورودی و تاریخ آنها به جهت شناسایی و علت یابی ریشه ای و تصحیح خطاها سبب اعتبار سنجی گزارش داده ها خواهد بود.


ماژول های پشتیبانی تصمیم گیری

این ماژول تواناییِ ادراک، برنامه ریزی و مدیریت بهره بردای بهینه از منابع آب کشور و یا یک سایت گسترده را ممکن می سازد. ماژول پشتیبانی تصمیم گیری همچنین کاربر را در طراحی و پیکربندی های آب و پیش بینی تقاضا توانمند ساخته، و می تواند با نزدیک شدن به نگرانی ها از علل آنها قبل از آنکه به نوبه خود مشکلات جدی را به بار آورند خبر داده و یا تشخیص دهد. نمونه هایی از طرح های پشتیبانی تصمیم گیری معمولی عبارتند از:


بهره برداری بهینه از آب

این ماژول تواناییِ ادراک، برنامه ریزی و مدیریت بهره بردای بهینه از منابع آب کشور و یا یک سایت گسترده را ممکن می سازد. ماژول پشتیبانی تصمیم گیری همچنین کاربر را در طراحی و پیکربندی های آب و پیش بینی تقاضا توانمند ساخته، و می تواند با نزدیک شدن به نگرانی ها از علل آنها قبل از آنکه به نوبه خود مشکلات جدی را به بار آورند خبر داده و یا تشخیص دهد. این ماژول بیلان آب در هر منطقه هدف را نمایش داده و جزئیات منابع تأمین و انواع استفاده آن را ارائه می دهد. بعلاوه سناریوهای پیش بینی را فراهم می کند که به شما اجازه ایجاد و ارزیابی استراتژی های مدیریت پایدار آب را خواهد داد.


امکان ثبت و صدور تأیید فرایند های بهره بردای از چاه به شکل آنلاین

HydroManager شرایط پشتیبانی از ارائه آنلاین و برنامه های کاربردی تأیید چاه را امکان می دهد. یک سیستم آنلاین سبب کاهش میزان ورود دستی داده و در نتیجه منجر به افزایش سرعت فرآیند دسترسی می گردد، امکان جستجو را آسان تر و ارزیابی دائمی و به روز مجوزهای فعلی را باعث می گردد.

این پیکربندی پشتیبانی تصمیم گیری به کاربر برای حصول اطمینان از دستورالعمل های تأیید نظارتی، به عنوان مثال مجوز ها، در برابر یک مجموعه منسجم از استانداردهای ارزیابی شده کمک می نماید. در واقع این امر یک زمان سریع تر برای متقاضیان به منظور حصول اهدافشان را سبب شده و به کارکنان آژانس ها نیز زمان بیشتری را در صرف بررسی مجوز های مشکوک، و نه در تمام بررسی های "معمول" ارسالی خواهد داد.


ارزیابی کیفیت آب

این پیکربندی پشتیبانی تصمیم گیری بازنمود کیفیت آب در هر منطقه پروژه (در نقشه ها و نمودارها) را امکان داده، و بلافاصله نشان می دهد که در آن مناطق کیفیت آب زیر دستورالعمل مورد نظر به چه شکل می باشد. این ماژول شامل توابع پیش بینی برای نشان دادن روند در هر دو مورد سطح آب و کیفیت آب می باشد.


مانیتورینگ سد/مخزن

این پیکربندی پشتیبانی تصمیم گیری، حجم آب موجود در پشت سدها را ارائه می نماید؛ در نتیجه به شما اجازه برنامه ریزی برای استفاده از آب  را خواهد داد (این ماژول نیازمند اندازه گیری روزانه از سطح آب در سدها است). سرویس مانیتورینگ سد همچنین آمار تغییرات حجم آب و پیش بینی در دسترس بودن آب در پشت سد (پیش بینی تئوریکی بر اساس تجزیه و تحلیل آماری) را فراهم می کند.


کتابخانه اسناد ماژول

این ماژول یک ابزار مدیریت سند ساده و در عین حال بسیار مفید برای مشتریانی است که نیازمند به مدیریت یک طیف گسترده ای از داده های الکترونیکی، مانند گزارش های سالانه نظارت، یادداشت زمینه ای اسکن، سوابق تکمیل چاه های اصلی، و یا عکس های سایت است؛که با آن شما قادر به ارتباط این اسناد با یک دارایی مربوط به آنها و ابرداده ضروری خواهید بود.

جستجوی متن کامل و توانایی اضافه کردن تگ های ابرداده به این کتابخانه برای پیدا کردن و یافتن اسنادی که شما به دنبال آن هستید بسیار مفید خواهد بود.


تصاویری از محیط نرم افزار


داشبورد کیفیت آب

بررسی اجمالی از پارامترهای کیفیت آب در چاه های بهره برداری.



خلاصه حفاری چاه

آمار ضروری همیشه در دسترس.



ورود به مرکز توسعه سیستم آنلاین توسعه و مدیریت داده های منابع آب و محیطی - HydroManager


مقالات مرتبط با HydroManager:













نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools