13 هکتار از زمین های تصرف شده حریم و بستر رودخانه کارون آزاد شد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




13 هکتار از زمین های تصرف شده حریم و بستر رودخانه کارون آزاد شد

پس از 12 سال پیگیری قضایی؛ 13 هکتار از زمین های تصرف شده حریم و بستر رودخانه کارون آزاد شد

این اراضی سابقه تصرف چندین ساله داشته و پس از حدود 12 سال پیگیری قضایی و انتظامی، حکم رفع تصرف از آن‌ها اخذ و به مرحله اجرا رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان، از آزادسازی 13 هکتار زمین‌های تصرف شده حریم و بستر رودخانه کارون در محدوده شهرستان اهواز پس از 12 سال پیگیری قضایی خبر داد.

"مصطفی شبه" با اشاره به تصرف‌های عدیده زمین‌های حریم و بستر رودخانه کارون توسط افراد حقیقی و حقوقی، افزود: با دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نظارت معاون دادستان و اعزام نیروهای انتظامی کلانتری 13 و یگان امداد شهرستان اهواز، 13 هکتار از اراضی بستر سیلابی ساحل چپ رودخانه کارون آزاد، تعدادی پمپ غیرمجاز جمع آوری و یک حلقه چاه غیرمجاز نیز پر و مسدود شد.

وی تصریح کرد: طبق تبصره 4 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، مصوب 1361 مجلس شورای اسلامی، پس از اعطای مهلت مناسب و امتناع متصرفان از جمع آوری بناها و ساختمان‌های غیرمجاز، با پیگیری‌های امور آب منطقه مرکز و دستور قضایی دادستان عمومی، حکم رفع تصرف اراضی بستر سیلابی رودخانه کارون واقع در ساحل چپ ـ منطقه کوی مشعلی اهواز عملیاتی شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان خاطرنشان کرد: این اراضی سابقه تصرف چندین ساله داشته و پس از حدود 12 سال پیگیری قضایی و انتظامی، حکم رفع تصرف از آن‌ها اخذ و به مرحله اجرا رسید.

در حال حاضر اراضی آزاد شده در اختیار شرکت لایروبی قرار گرفته تا به عنوان حوضچه‌های تخلیه رسوب مورد استفاده قرار گیرند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools