دانلود نرم افزار مکان یابی بهینه لندفیل و تخمین تغذیه آبخوان Visual HELP :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود نرم افزار مکان یابی بهینه لندفیل و تخمین تغذیه آبخوان Visual HELP


نرم افزار Visual HELP، یک ابزار استاندارد بین المللی برای مدل سازی هیدرولوژی محل های دفن زباله و برآورد نرخ تغذیه آب های زیرزمینی است. در واقع نرم افزاری برای بهینه سازی هیدرولوژیک محل دفن طراحی - بر اساس برنامه HELP است.

می توان گفت نرم افزار Visual HELP پیشرفته ترین محیط مدل سازی هیدرولوژیکی در دسترس برای طراحی محل های دفن زباله، پیش بینی mounding شیرابه و ارزیابی نشت شیرابه بالقوه به سطوح آب های زیرزمینی است. * توجه داشته باشید: مجوز شبکه برای این کالا در سایت شرکت سازنده موجود نمی باشند.


نرم افزار Visual HELP ترکیبی از آخرین نسخه از مدل HELP با استفاده کارا از رابط و قدرتمند ویژگی های گرافیکی برای طراحی مدل های زیرزمینی و ارزیابی نتایج مدل سازی است. ویژوال HELP با استفاده از آخرین فناوری ها در مهندسی نرم افزار برای معرفی روش های جدید زیادی و به منظور اهداف ذیل توسعه یافته است:

  • تجسم و مدیریت پروژه شما
  • تولید داده های ورودی، ارائه نتایج مدل سازی
  • به اشتراک گذاری داده ها بین مدل


این محیط کاملا یکپارچه در مدل سازی به شما ارائه می دهد:


  • ایجاد صورت گرافیکی چند پروفایل به نمایندگی از بخش های مختلف از محل های دفن زباله؛
  • تولید خودکار اطلاعات آب و هوای از نظر آماری قابل اطمینان و تقریبا برای هر مکان در جهان (یا انتخابی شما)
  • اجرای شبیه سازی مدل های پیچیده
  • تجسم کامل رنگ، نتایج با وضوح بالا
  • آماده کردن یک سند خلاصه (جدول و نمودار) برای گزارش شما


بررسی اجمالی محصول

ویژگی های اصلی این بسته نرم افزاری Visual HELP در مباحث آب زیرزمینی، ویژگی های ابزار متعدد و عناصر طراحی آن است که شما را قادر به تولید تصویری حرفه ای می کند.

نرم افزار Visual HELP رابط بصری نرم افزار HELP با بهره گیری از یک ساختار بسیار Flat اسن که رابط و ابزار نوآورانه گرافیکی آن به شما دسترسی آسان را به هر دو ویژگی های اساسی و پیشرفته از مدل HELP را می دهد.

ایجاد یک پروژه ساختار منطقی در نرم افزار Visual HELP از یک منحنی با یادگیری بسیار سریع که اجازه می دهد تا شما اقدام به تولید و تغییر مشخصات معمولی فقط در یک دقیقه نمایید.

تولیدگر آب و هوایی، این ژنراتور یک جزء ساخته شده است برای تولید داده های آب و هوایی آماری قابل اعتماد برای تقریبا هر مکان در جهان برای مدت حداکثر تا 100 سال. این ابزار قدرتمند با بهره گیری از یک پایگاه داده از بیش از 3000 ایستگاه آب و هوا بین المللی حاوی اطلاعات اقلیمی تاریخی برای هر محل کار می کند.

نمایش و مستند سازی نتایج: نرم افزار Visual HELP به شما امکان دسترسی به تمام ابزار گرافیکی که باید به درستی در تجزیه و تحلیل و تفسیر نتایج استفاده شوند می دهد. همچنین برای تولید گزارش ارقام با کیفیت و شکل خلاصه از داده ها بسیار کارا می باشد.

 

 












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools