کمیته ملی آبیاری ایران، بهترین کمیته ملی از میان کشورهای ICID :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کمیته ملی آبیاری ایران، بهترین کمیته ملی از میان کشورهای ICID


کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران عنوان بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID) را کسب کرد.

براساس ارزیابی عملکرد کمیته‌های ملی عضو که در سال 2017 برای یک دوره سه ساله توسط کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی انجام شده، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران به عنوان بهترین و فعال‌ترین کمیته ملی از میان نزدیک به 80 کشور فعال کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شده است.

کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی با هدف شناسایی و تقدیر از فعال‌ترین کمیته‌های ملی عضو، هر سه سال یکبار و همزمان با برگزاری کنگره‌های بین‌المللی، اقدام به ارزیابی عملکرد کمیته‌های ملی عضو می‌نماید که درششمین دوره ارزیابی عملکرد (2014 لغایت 2017)، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران برای دومین بار در 12 سال گذشته از سوی داوران بین‌المللی به عنوان بهترین کمیته ملی برگزیده شد.

برای بررسی عملکرد کمیته‌های ملی، بیش از 50 شاخص عملکردی و مدیریتی در 9 محور اصلی، مورد ارزیابی و مقایسه قرار می‌گیرد.

محمد حاج‌رسولیها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در این باره گفت: این موفقیت مرهون همکاری و همدلی گروه کثیری از کارشناسان علاقمند در شورایعالی، هیئت اجرایی، دبیرخانه کمیته ملی، گروه‌های کار، کمیته‌های منطقه‌ای و کارشناسان شرکت‌ها و مؤسسات متعدد فعال در بخش آبیاری و زهکشی و همچنین پشتیبانی مؤثر شرکت مدیریت منابع آب ایران است.

بر اساس این گزارش، به منظور تجلیل از فعالیت‌ها و عملکرد کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، مقرر است طی مراسم رسمی در بیست و سومین کنگره بین‌المللی آبیاری و زهکشی که در مهر ماه سال جاری در کشور مکزیک برگزار خواهد شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از نمایندگان کمیته ملی ایران تقدیر به عمل آید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools