دانلود آخرین نسخه نرم افزار GMS-10 :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود آخرین نسخه نرم افزار GMS-10


مقدمه

GMS (سیستم مدل سازی آب های زیرزمینی) یک برنامه کامل برای ساخت و شبیه سازی مدل های آب زیرزمینی است. از ویژگی های آن ساختار 2D و 3D زمین آمار، مدل سازی چینه شناسی و رویکرد مدل مفهومی منحصر به فرد و قدرتمند است. مدل های حال حاضر پشتیبانی شده عبارتند از MODFLOW، MODPATH، MT3DMS، RT3D، FEMWATER، SEEP2D و UTEXAS.

از نسخه 6 معرفی شده به بعد استفاده از فرمت XMDF (گسترش مدل فرمت داده) مقدور شده است، که یک فرمت سازگار از HDF5 می باشد. هدف از این قابلیت این است که اجازه ذخیره سازی داخلی و مدیریت داده ها در یک فایل HDF واحد را می دهد، که در واقع به جای استفاده از بسیاری از فایل های Flat می باشد.


تاریخچه

GMS ابتدا توسط دپارتمان مهندسی گرافیک کامپیوتری و تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه بریگهام یانگ (که بعدها در سپتامبر 1998 به آزمایشگاه تحقیقات مدل سازی محیط زیست و یا EMRL تغییر نام داد) در اواخر دهه 1980 در ایستگاه های کاری یونیکس توسعه داده شد. توسعه GMS در درجه اول توسط مهندسین ارتش ایالات متحده تامین مالی شد و هنوز هم به عنوان سیستم مدل سازی آب های زیرزمینی وزارت دفاع یا GMS وزارت دفاع شناخته شده است. بعد از آن به سیستم عامل ویندوز در اواسط دهه 1990 منتقل شد. نسخه 3.1 آخرین نسخه پشتیبانی برای HP-UX، IRIX، OSF / 1، و سیستم عامل سولاریس بود.

در آوریل 2007، تیم توسعه نرم افزار اصلی در EMRL با عنوان Aquaveo، LLC وارد شرکت های خصوصی گردید، و همچنان به توسعه GMS و سایر محصولات نرم افزار، مانند WMS (سیستم مدل سازی آبخیزداری) و SMS (سیستم مدل سازی آب های سطحی) می پردازد.


دانلود آموزش های جامع GMS-MODFLOW به زبان فارسی


در آخرین ورژن 10:


MT3D-USGS
GMS در حال حاضر از MT3D-USGS پشتیبانی را ارائه می دهد که انعطاف پذیری بیشتری در شبیه سازی انتقال املاح و انتقال واکنش پذیر از مدل های MODFLOW ارائه می دهد. که برای آن آموزش جدید با دستورالعمل های گام به گام در دسترس است.

mod-PATH3DU
روش جدید واترلو و اصلاح مشخصات شبکه با پشتیبانی از DefaultIFACE. بعلاوه مدل Checker برای یافتن خطاهای نصب مدل دقیق اضافه شده است. ترکیب مدل و خواندن اتوماتیک راه حل. گزینه های خروجی برای صرفه جویی در shapefiles خطوط مسیر، نقاط خطی و مناطق ضبط چند ضلعی. گزینه ای برای ایجاد مکان های شروع از نقاط UGrid یا مراکز سلولی.


آیکون های Hi-res و اندازه قلم
نمایشگرهای با وضوح بالا باعث ایجاد اخلال آیکون ها و متن در نسخه های قدیمی تر GMS می شود. GMS در حال حاضر رزولوشن صفحه نمایش خود را تشخیص و اندازه مناسب آیکون bitmaps و فونت را ارائه داده است.

بسیاری از پیشرفت های اضافی
PEST v14.0 در حال حاضر در GMS پشتیبانی می شود. MODFLOW-NWT v1.1.2 در حال حاضر در GMS پشتیبانی می شود. 4 آموزش رایگان جدید در مرکز آموزش GMS در همین رابطه موجود است.


اکنون آخرین نسخه این نرم افزار با پشتیبانی از PEST ورژن 14 برای سال 2017 تحت شماره 3.3 عرضه شده است. از لینک های زیر می تواند اقدام به دانلود نرم افزار از سایت سازنده کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools