سند جامع مدیریت آب تدوین می‌شود :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




سند جامع مدیریت آب تدوین می‌شود

اردکانیان: تجربه بررسی مسائل آب و محیط زیست 46 کشور دنیا را دارم

وزیر پیشنهادی نیرو گفت: سند جامع مدیریت آب کشور را با مشارکت ذینعان طراحی کرده و اجرا می‌کنیم، این سند می‌تواند راهگشای مدیریت بلندمدت در زمینه مدیریت منابع آب کشور باشد.

دکتر «رضا اردکانیان» وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه خود اظهار داشت: امیدوارم امروز با جذب آرائ اکثر نمایندگان مجلس، بزرگ‌ترین افتخار و سنگین‌ترین مسئولیت زندگی خود را پذیرا شوم.

وی افزود: بنده افتخار داشتم در یک دهه گذشته در جریان برنامه محیط زیست و آب 46 کشور دنیا قرار گیرم و در جلسات متعدد کارشناسی و جلسات پارلمانی این کشورها به برررسی این برنامه‌ها بپردازم.

وی تصریح کرد: مفتخرم اعلام کنم که مجلس شورای اسلامی یک ظرفیت قابل ملاحظه متفاوت در شناخت مسائل و ارائه طریق برای حل مسائل موجود در حوزه آب را داشته و در این زمینه پیشگام و پیشرو است.

وزیر پیشنهادی نیرو ادامه داد: ما از ظرفیت عظیم سرمایه انسانی در مجموعه صنعت آب و برق برخوردار هستیم و رنامه ما این است که از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را بکنیم.

وی تأکید کرد: گرچه همه ما می دانیم که امروز مسأله آب در یک شرایط نامناسب است اما نه تنها ناامید نیستم بلکه معتقدم ما می‌توانیم با درس گرفتن از نیاکانمان بهترین شیوه مدیریتی برای حل بحران آب در این سرزمین را پیاده کنیم.

وی گفت: خوشبختانه امروز سطح شناخت و آمادگی در میان نمایندگان ملت در نقطه متفاوتی است و این امر می‌تواند در حل سریع مشکلات آب راهگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا مفهوم «فاضلاب»، یک مفهوم فراموش شده است و عمدتاً از آن به عنوانی منبع استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای حل مشکلات موجود در زمینه آب بررسی شده و مورد بررسی قرار گرفته است که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش برداشت 8 میلیارد مترمکعبی از منابع آب زیرزمینی در ذیل طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی، تدوین طرح آمایش سرزمین بر محور آب و... اشاره کرد.

وی گفت: ما برای پیاده سازی این برنامه‌ها نیازمند مفاهمه در سطح عالی با دولت و سایر ذینفعان هستیم.

وی اضافه کرد: معتقدم می‌بایست ساختار مدیریت منابع آب کشور را می‌بایست متناسب با مدیریت عرضه و تقاضای این منبع حیاتی طراحی کرد.

وی تصریح کرد: بنا داریم سند جامع مدیریت آب کشور را با مشارکت ذینعان طراحی کرده و اجرا می‌کنیم، این سند می‌تواند راهگشای مدیریت بلندمدت در زمینه مدیریت منابع آب کشور باشد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools