آغاز بهره‌برداری آزمایشی از سامانه سامیر در آب منطقه‌ای تهران :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




آغاز بهره‌برداری آزمایشی از سامانه سامیر در آب منطقه‌ای تهران


معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای تهران از آغاز بهره برداری آزمایشی از سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه رودخانه ها (سامیر) در شرکت آب منطقه ای تهران خبر داد.

"مهدی فروغی" در هفتمین جلسه کمیته توسعه  دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری گفت: سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه رودخانه ها (سامیر) از سال 94 در شرکت مدیریت منابع آب ایران مطرح شد که با توجه به تجربیات و سبقه شرکت آب منطقه ای تهران، اجرای پایلوت آن برعهده این شرکت قرار گرفت که با تایید شرکت مدیریت منابع آب ایران به تدریج در سراسر کشور پیاده سازی می شود.

وی اجرای این طرح را از اولویت های شرکت آب منطقه ای تهران برشمرد و اظهار داشت: این سامانه در دو فاز طراحی و نصب برنامه و همچنین ورود اطلاعات توصیفی و مکانی رودخانه ها اجرا شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه رودخانه ها 37 لایه اطلاعاتی دارد گفت: در این سامانه اطلاعات مربوط به بستر، حریم ، مسائل کمی ، سیل و دیگر اطلاعات مربوط به رودخانه ها وارد می شود.

وی با اشاره به بهره برداری آزمایشی  از سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه رودخانه ها (سامیر) در شرکت آب منطقه ای تهران افزود: این سامانه از نظر نرم افزاری بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است و بیش از 40 درصد اطلاعات مربوط به رودخانه های تهران در آن بارگذاری شده است.

فروغی در پایان با تاکید بر اهمیت سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه رودخانه ها (سامیر) خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی رودخانه ها در سطح استان چنین سامانه ای طراحی و اجرا شد که امیدواریم پس از تکمیل و تایید شرکت مدیریت منابع آب به عنوان الگویی برای سایر شرکت ها مورد استفاده قرار گیرد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools