کمپین روز و گزارش جهانی آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کمپین روز و گزارش جهانی آب


روز جهانی آب، 22 مارس، در مورد مبارزه با بحران آب با در نظر گرفتن دلایلی است که چرا بسیاری از مردم فراموش می شوند. در روز 15 فوریه، بخش آب سازمان ملل متحد مأموریت های دائمی در نیویورک را در مبارزات انتخاباتی، راه های درگیر شدن و ارائه پیام های آتی در نسخه 2019 گزارش جهانی آب در سازمان ملل متحد، گزارش سازمان ملل متحد، ارائه خواهد کرد.

از طرف سازمان ملل آب و نمایندگان دائمی کمیته اجرایی گروه دوستداران آب - برزیل، کانادا، جمهوری عربی، اتیوپی، فنلاند، مجارستان، ژاپن، پادشاهی اردن، فدراسیون روسیه، تاجیکستان، تایلند و سوئیس - نمایندگان دائمی کانادا در سازمان ملل از نمایندگان در مورد مبارزات روز جهانی آب و گزارش جهانی آب در سال 2019 دعوت کرده است.


موضوع مبارزات انتخاباتی و گزارش، ماهیت برنامه 2030 توسعه پایدار را به تصویر می کشد که هدف آن این است که همه مردم در تمام کشورها بتوانند از توسعه اجتماعی و اقتصادی بهره مند شوند و برای رسیدن به تحقق کامل حقوق بشر بدون تبعیض بر اساس جنسیت، سن، نژاد، زبان، مذهب، نظرات سیاسی (یا موارد دیگر)، منشاء ملی یا اجتماعی، دارایی، ناتوانی، وضعیت اقامت یا هر وضعیت دیگر اجتماعی، اقتصادی یا سیاسی بهره مند باشند. امروز، ما برای رفع اهداف توسعه پایدار آب و فاضلاب متمرکز شده ایم و این کمپین به تلاش برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کمک می کند.

 


Brown bag lunch: اتصال SDG6 و SDG 10

علاوه بر برگزاری جلسه، یک روز یک اجلاس با اهداف توسعه پایدار 6 و اهداف توسعه پایدار برگزار می شود. اهداف توسعه پایدار 6 برای سال های 2030 نیاز به آب و بهداشت همه است. به تعبیری این به این معنی است که هیچ کس را نباید فراموش کرد. اما امروز، میلیاردها نفر هنوز بدون آب سالم زندگی می کنند - خانه هایشان، مدارس، محل های کار، مزارع و کارخانه هایی که برای زنده ماندن و رشد تلاش می کنند. علاوه بر بعد اجتماعی، این به عنوان تاثیرات شدید برای اقتصاد و محیط زیست است.


اهداف توسعه پایدار 10 اهداف کاهش نابرابری ها را مورد بررسی قرار می دهد و در طول 2019 مجمع سیاسی سطح بالا در مورد توسعه پایدار بررسی خواهد شد. از طریق دسترسی به آب و بهداشت، نابرابری ها نشان داده می شود. گروه های محروم - زنان، کودکان، پناهندگان، افراد بومی، افراد معلول و بسیاری دیگر - اغلب نادیده گرفته می شوند و گاهی اوقات با تبعیض مواجه می شوند، زیرا آنها باید به آب آشامیدنی که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند و مدیریت شوند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools