بررسی چالش‌های حوزه آب و خاک در کنفرانس ملی "هیدرولوژی مناطق نیمه‌خشک" :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




بررسی چالش‌های حوزه آب و خاک در کنفرانس ملی "هیدرولوژی مناطق نیمه‌خشک"

سومین کنفرانس ملی "هیدرولوژی مناطق نیمه خشک" با محوریت آب، انسان و طبیعت در سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، کمال حسینی، رئیس اتاق بازرگانی سنندج در این کنفرانس اظهار کرد: مسئله آب در هر استراتژی توسعه‌ای و اقتصادی در کشورمان تأثیرگذار است و نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت بود.


حسینی افزود: بخش خصوصی نیز نسبت به اقتصاد آب و نقش بسزای آن در توسعه اقتصادی دغدغه داشته و در این راستا با جامعه دانشگاهی استان همکاری لازم را دارد.


وی خاطرنشان کرد: در این همایش چالش‌های حوزه آب و خاک به شیوه‌ای علمی و با همکاری اساتید دانشگاهی بررسی می‌شود و امیدواریم خروجی این همایش مثمرثمر واقع شود.


برگزاری کنفرانس‌های علمی بسترساز مدیریت درست آب‌های استان است


چیا سهراب نژاد، رییس جهاد دانشگاهی کردستان، امروز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه در سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک، ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای برگزاری این همایش، اظهار کرد: برگزاری دو دوره موفق همایش هیدرولوژی مناطق نیمه خشک، ما را برای برگزاری هرچه بهتر سومین دوره ترغیب کرد.


وی افزود: حضور اتاق بازرگانی استان کردستان در کنار جهاد دانشگاهی از اتفاقات اصلی برگزاری موثر و موفق سومین دوره این همایش است.


رییس جهاد دانشگاهی کردستان عنوان کرد: این نهاد علمی، ورود به مسائل مختلف کشور با نگاهی علمی را رسالت اصلی خود می‌داند.


وی ادامه داد: امروز مسئله آب، یکی از مهمترین مباحث اصلی کشور است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.


سهراب نژاد، ضمن همدردی با مناطق سیل زده کشور بیان کرد: خوشبختانه بارش‌های اخیر کمترین خسارات را در کردستان داشت و امید است این بارش‌ها با تدبیر به فرصتی برای استان تبدیل شود.


رییس جهاد دانشگاهی کردستان عنوان کرد: این نهاد علمی، ورود به مسائل مختلف کشور با نگاهی علمی را رسالت اصلی خود می‌داند.


وی ادامه داد: امروز مسئله آب، یکی از مهمترین مباحث اصلی کشور است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.


سهراب‌نژاد، ضمن همدردی با مناطق سیل زده کشور بیان کرد: خوشبختانه بارش‌های اخیر کمترین خسارات را در کردستان داشت و امید است، این بارش‌ها با تدبیر به فرصتی برای استان تبدیل شود.


وی افزود: برگزاری چنین کنفرانس‌های علمی می‌تواند بسترساز استفاده بهینه و مدیریت درست آب‌های استان باشد؛ چراکه آب، همچنان برای ما یک نعمت است و نباید اجازه داد که به یک تهدید تبدیل شود.


سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک با محوریت آب، انسان و طبیعت به مدت دو روز (۳ و ۴ اردیبهشت) با همکاری جهاد دانشگاهی کردستان و اتاق بازرگانی سنندج در حال برگزاری است و در آن نشست‌ها و پنل‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools