گزارش هیات ملی سیلاب و تحول اساسی در مدیریت بحران :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




گزارش هیات ملی سیلاب و تحول اساسی در مدیریت بحران

رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌های کشور مطرح کرد

انتظار داریم گزارش هیات ملی سیلاب تحول اساسی در مدیریت بحران کشور ایجاد کند

رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌های کشور با بیان اینکه ریشه بسیاری از مسائل در سیلاب‌های اخیر، از منابع انسانی شکل گرفته است، گفت: انتظار داریم گزارش هیات ملی سیلاب، تحول اساسی در مدیریت بحران کشور ایجاد کند.


به گزارش ایسنا، محمود نیلی احمدآبادی صبح امروز در نشست مشترک با اساتید دانشگاهی استان گلستان، اظهار کرد: هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌های کشور به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌های علمی کشور و متخصصینی که تجربه این سیلاب و سیلاب‌های اخیر را دارند، است.


رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه در این هیات ۱۵ کارگروه و گروه تلفیق وجود دارد، افزود: سعی شده هم‌پوشانی‌ها را به حداقل برسانیم و یک هم‌افزایی بوجود آید.


وی با اشاره به تشکیل کارگروه آموزش و منابع انسانی، گفت: در گزارشات مشخص شد که بیشترین بار اتفاقات شاید بر عهده انسان‌ها باشد و کارهایی را باید انجام می‌دادند و ندادند و کارهایی را نباید انجام می‌دادند و انجام دادند. یکی از موضوعات مهم در بحران‌ها، آمادگی افراد در زمان وقوع بحران و در زمان قبل از بحران است.


نیلی احمدآبادی بیان کرد: ما ضرر یک پزشک و مهندس عمران غیر ماهر را می‌توانیم درک کنیم، ولی متوجه نیستیم یک متخصص غیر ماهر حوزه مدیریت چه اثرات زیان‌بار به مراتب بیشتری خواهد داشت.


رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌های کشور خاطرنشان کرد: در کارگروه آموزش و منابع انسانی به دنبال این هستیم که آیا آموزش‌های لازم داده شده و ساختار منابع انسانی چگونه است و اینکه آیا کسانی که پست مدیریتی داشتند، سر جای خودشان هستند. ریشه بسیاری از مسائل در سیلاب اخیر، از منابع انسانی شکل گرفته است.


وی با تاکید بر توجه به رعایت استقلال در هیات ویژه گزارش ملی سیلاب، تصریح کرد: حدود ۲۵ استان کشور درگیر سیل بودند و انتظار می‌رود که گزارش این هیات، عاملی برای تحول اساسی در زمینه سیلاب‌ها و مدیریت بحران شود. به دنبال این هستیم در این کارگروه‌ها در سایه موضوعاتی که درخصوص سیل ارائه می‌شود، راهکارهای دقیقی نیز درباره بخشی از مسائل دیگری که در کشور وجود دارد هم دیده شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools