همایش مشترک ایران و ژاپن در بخش آب و فاضلاب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




همایش مشترک ایران و ژاپن در بخش آب و فاضلاب


همایش تخصصی مشترک بین مرکز همکاری‌های خاورمیانه‌ای ژاپن JCCME و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موضوع "استفاده از تجربیات کشور ژاپن در حوزه بهره‌برداری آب و فاضلاب" در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 خردادماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان متولی صنعت آب و فاضلاب در کشور تاکنون اقدامات متعددی را در زمینه‌ ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان این صنعت انجام داده است؛ طی سال‌های گذشته یکی از اقدامات شاخص در این رابطه، تفاهم با مرکز همکاری‌های خاورمیانه‌ای ژاپن JCCME جهت استفاده از تجربیات ژاپن به عنوان یک کشور توسعه یافته و انتقال این تجربیات به کشور ایران بوده است.

در این رابطه، تاکنون 10 گروه از مهندسان، مدیران و کارشناسان کشور جهت گذراندن دوره‌های آموزشی و بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب ژاپن، به این کشور اعزام شده‌اند که به نوبه خود اقدام شاخصی در صنعت آب و فاضلاب بوده و تاثیر بسزایی در ارتقای سطح دانش کارشناسان داشته است.

بر اساس این گزارش، در ادامه همکاری‌های دو جانبه در سال 98 نیز طرفین موافقت کردند با برگزاری همایش تخصصی مشترک و دعوت از اساتید متخصص ژاپنی طی دو روز کارگاه‌های تخصصی با موضوعات "ارتقای تاب‌آوری در صنعت آب و فاضلاب"، "مدیریت تقاضا و مصرف آب"، "بازچرخانی و مدیریت لجن"، "مشارکت بخش خصوصی_عمومی" و "تعرفه و اقتصاد آّب" برای مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف صنعت آب و فاضلاب کشور ایران برگزار شود.

لازم به ذکر است تاکنون بیش از 700 نفر از مدیران و کارشناسان صنعت آب و فاضلاب کشور برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی مذکور، ثبت نام کرده‌اند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools