با استفاده از گزینه های نمایش با UGrids چندگانه :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




با استفاده از گزینه های نمایش با UGrids چندگانه


آیا شما فقط گزینه های نمایش صفحه را برای یک شبکه بدون ساختار تجربه کرده اید که ممکن است ببینید این تنظیمات انجام نمی شود؟ در GMS، هر شبکه بدون ساختار (UGrid) از مجموعه گزینه های نمایش خود استفاده می کند. یکی از دلایل اصلی عدم نمایش تنظیمات انتخاب UGrid اشتباه هنگام داشتن چندین UGrid است.

تغییر تنظیمات نمایشگر UGrid فقط یک بار UGrid را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که گزینه های صحیح صفحه نمایش UGrid در حال تغییر هستند.

سه روش برای دستیابی به گفتگوی نمایش گزینه ها برای UGrids وجود دارد:

  • گزینه های نمایش ماکرو
  • فرمان گزینه ها در منوی Display
  • نمایش گزینه Options در منوی راست کلیک UGrid Data در Project Explorer

پس از پنجره گزینه های Display، بررسی کنید که UGrid فعال است. این کار با جستجو در لیست در سمت چپ گفتگو انجام می شود. لیست در سمت چپ مشخص خواهد کرد که به طور پیش فرض، گزینه نمایش برای UGrid فعال تنظیم می شود. بنابراین یک روش برای اطمینان از اینکه گزینه های نمایشگر را برای UGrid درست تنظیم می کنید، این است که قبل از ورود به پنجره Display Options ،UGrid UGrid در Explorer Project فعال باشد.


پنجره نمایش گزینه ها می تواند برای تغییر تنظیمات نمایش برای UGrid که فعال نیست، استفاده شود. این کار با انتخاب UGrid مورد نظر از لیست سمت چپ در پنجره انجام می شود. لازم به ذکر است که انتخاب یک پنجره UGrid در گزینه نمایش باعث نمی شود UGrid به UGrid فعال در GMS تبدیل شود. بنابراین هنگامی که از گفتگوی Display Options خارج می شوید، ممکن است لازم باشد که UGrid را در Project Explorer فعال کنید تا تنظیمات صفحه نمایش را تغییر دهد.


لازم به ذکر است که مشخص بودن UGrid فعال همچنین هنگام دستیابی به گفتگوی گزینه های Dataset Contours گزینه ها مهم است.


آموزش های ویدویی از GMS-MODFLOW را ببینید


برای سفارش انجام مدل سازی اینجا کلیک کنید












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools