متخصصان آب هلند تا یک ماه آینده راهی ایران خواهند شد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




متخصصان آب هلند تا یک ماه آینده راهی ایران خواهند شد

سفیر هلند در ایران به پاون خبر داد:

علاقه‌مند گسترش همکاری‌‌ها در زمینه بازچرخانی آب هستیم

سفیر هلند در ایران گفت: با توجه به وقوع سیلاب‌های اخیر در ایران مقرر شده است تا یک ماه آینده هیئتی از متخصصان بخش آب هلند به منظور بررسی زمینه‌های توسعه همکاری دو کشور در بخش مدیریت آب و سیلاب راهی ایران شوند.

ژاک ورنر در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به اینکه کشور هلند بر خلاف ایران با مشکل پرآبی مواجه است، عنوان کرد: این مسئله می‌تواند مبنای خوبی برای توسعه همکاری‌های دو طرف در زمینه مدیریت آب درشرایط خشکسالی و پرآبی باشد.

سفیر هلند در ایران افزود: یکی از مسائل مورد علاقه ما برای همکاری با ایران در زمینه مبحث تغییر اقلیم است تا ارتباطات دو کشور در این بخش موجب تبادل دانش و افزایش آگاهی طرفین شود.

ژاک ورنر با اشاره به اینکه 60 درصد کشور هلند زیرسطح دریا قرار داد، گفت: با توجه به اینکه هلند با چالش‌های فراوانی در بخش آب مواجه است، پیشرفت خوبی در بخش مدیریت آب داشته و به نوآوری‌های فراوانی در این زمینه دست پیدا کرده است که زمینه مناسبی برای تبادل اطلاعات و همکاری آبی ایران و هلند خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه 90 درصد آب صنعت هلند دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: کشور ما تجارب بسیاری خوبی در این بخش دارد که با توجه به عزم جدی ایران برای فعالیت در این حوزه علاقه‌مند همکاری در این زمینه و تبادل دانش و تجربیات با ایران هستیم.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools