نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» رونمایی شد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» رونمایی شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در آیین رونمایی از نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» گفت: در این جشنواره ملی اهمیت موضوع آب با زبان هنر و ادبیات بیان می‌شود. "مسعود میرمحمد صادقی" در حاشیه رونمایی از نخستین کتاب جشنواره ملی داستان آب گفت: موضوع آب در کشور و به ویژه در حوضه آبریز زاینده‌رود مهم است و با جنبه‌های فرهنگی و هنری می‌توان اهمیت آب و نگاه جدی به آن را در جامعه تسری بخشید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه در چند دهه اخیر مسئله آب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان اصفهان است، ادامه داد: مهم دانستن آب به عنوان کالای ارزشمند با استفاده از هنر و ادبیات می‌تواند موجب افزایش آگاهی در سطح جامعه شود.

وی افزود: با مدد از هنر و ادبیات می‌توان فرهنگ همدلی و گفت‌و‌گو را در جامعه افزایش داد و برای حل مسائل و مشکلات مربوط به آب به‌کار بست.

میرمحمد صادقی با تاکید بر موضوع آب به عنوان مایه حیات تصریح کرد: مسائل مربوط به آب، همکاری و تعامل سازنده بین وزارتخانه‌ها، سمن‌ها و ارگان‌های فرهنگی در جامعه را می‌طلبد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف کشوری و استانی در موضوع آب گفت: در کارگروه کم‌آبی استان اصفهان، صنف کشاورزی و صنایع استان اصفهان در تصمیم گیری‌ها نقش دارند.

میر محمد صادقی با تأکید بر چاپ و انتشار 20 اثر برگزیده در قالب کتاب "روبه روی پل خواجو" خاطرنشان کرد: امیدواریم نخستین جشنواره ملی داستان آب به اهداف خود نزدیک شده باشد.

نخستین جشنواره ملی داستان " آب" زمستان سال گذشته با فراخوان علاقه مندان، نویسندگان و هنرمندان سراسر کشور با اهتمام شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در استان اصفهان کلید خورد که در مجموع ۴۶۱ نفر از ۳۰ استان کشور آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools