چهار روش ذخیره صفحه در WMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




چهار روش ذخیره صفحه در WMS


آیا به گرفتن عکس از مدل WMS خود نیاز دارید؟ خوشبختانه، روش های مختلفی برای گرفتن عکس از WMS وجود دارد. در این مقاله وبلاگ چهار روش برای استفاده از ضبط صفحه در WMS مورد بحث قرار خواهد گرفت. دو مورد از قابلیت های داخلی ویندوز مایکروسافت و دو مورد استفاده می کنند که از ظرفیت ذاتی WMS استفاده می کنند.


روشهای ویندوز

مایکروسافت ویندوز برای ساخت ضبط صفحه چندین روش ذاتی دارد. یک روش استفاده از دستور Print Screen است که در صفحه کلید یافت می شود. این دستور تصویری از صفحه WMS را در حافظه کامپیوتر کپی می کند که بعداً می توان تصویر را در برنامه دیگری چسباند. با نگه داشتن کلید Alt در حین استفاده از روش فرمان صفحه نمایش، در صورت وجود در پنجره فعال، تصویر را فقط در رابط WMS محدود خواهید کرد. اما این روش با توجه به اینکه تصویر ضبط شده اغلب نیاز به ویرایش دارد، یک نقطه ضعف دارد.


روش دیگر استفاده از ابزار Snip است. این ابزار کشیدن مستطیل در رابط WMS را آغاز می کند. مانند کلید چاپ صفحه، این تصویر را در حافظه رایانه شما ذخیره می کند که بعداً باید در یک برنامه جداگانه قرار بگیرد. این روش این مزیت را دارد که به شما امکان می دهد نسخه برش داده شده تصویر را بدست آورید.


هیچ یک از روشهای ضبط صفحه با استفاده از ابزارهای بومی ویندوز مستقیماً منجر به یک فایل تصویری قابل استفاده نمی شوند.


روشهای WMS

با استفاده از روشهای ضبط صفحه WMS، می توانید یک فایل تصویری قابل استفاده را به راحتی بدست آورید. دستور Save As و Screen Screen Capture هر دو یک فایل تصویری ایجاد می کنند که دقیقاً همان چیزی است که در پنجره Graphics در زمان ذخیره فایل نمایش داده می شود. این می تواند به جلوگیری از کپی و ویرایش تصویر در یک برنامه نرم افزاری گرافیکی کمک کند.


برای استفاده از دستور File | Save As ذخیره را انجام دهید. در پنجره ذخیره، نوع پرونده را تغییر دهید تا "JPEG Image File * .jpg ،* .jpeg" باشد.


برای استفاده از دستور Screen Capture ، ماژول GIS را فعال کنید. از تصویر | استفاده کنید فرمان ضبط صفحه. در پنجره ذخیره ای که ظاهر می شود، ضبط صفحه را به عنوان تصویر bitmap ذخیره کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools