افت شدید فشار آب در برخی مناطق اهواز :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




افت شدید فشار آب در برخی مناطق اهواز

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز عنوان کرد:

افت شدید فشار آب در برخی مناطق اهواز بر اثر افزایش شدید مصرف

آب برخی از مناطق اهواز در ۴۸ ساعت اخیر با مشکل افت فشار و قطعی روبه‌رو شده است که مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز درباره آن توضیحاتی ارائه کرد. بهنام مریدی، با رد ادعای قطعی کامل آب در مناطق مختلف اهواز اظهار داشت: مشکل اصلی اهواز در حال حاضر افت فشار در پی مصرف بالای آب است چرا که مناطق مسکونی ما با ظرفیت کامل در حال مصرف آب هستند.

 

وی درباره وضعیت تولید آب اهواز توضیح داد: 70 درصد منابع آب اهواز از خط غدیر وارد شبکه می‌شود، 10 درصد از آب حیات شوشتر و 20 درصد آب کارون با آن قاطی می‌شود که هر سه این منابع آب در مدار هستند و فعال است و تاکنون در تولید آب هیچ مشکلی نداشتیم و طبیعتا مشکل ما قطعی آب نیست.

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: مصرف بالای آب چند علت دارد؛ یکی اینکه در روزهای پایانی سال به سر می‌بریم و مردم همه ساله در چنین روزهایی به شستشوی خانه و فرش‌های خود روی می‌آورند، تلاقی چند روز تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و هشدارهای متعدد در زمینه انتشار ویروس کرونا خواه‌ناخواه مصرف آب خانگی را افزایش و فشار آب را کاهش می‌دهد.

 

مریدی با اشاره به قدیمی بودن تصفیه‌خانه‌های اهواز تاکید کرد: در حال‌حاضر این تصفیه‌خانه‌ها با تمام ظرفیت در حال کار هستند و در تلاشیم این افت فشار را جبران کنیم، اما در این شرایط مهم‌ترین حل مشکل افت فشار برنامه‌ریزی و دقت مردم در نحوه مصرف آب است.

 

وی تاکید کرد: در این شرایط از همه همشهریان عزیزمان تقاضا داریم با مدیریت مصرف آب و صرفه‌جویی در آن مانع از قطعی آب در برخی مناطق دیگر شوند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools