افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در برخی شهرها :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در برخی شهرها

معاون آب و آبفای وزیر نیرو:

ظرفیت تصفیه‌خانه‌ها محدود است/ مصرف آب در کشور نگران کننده است

معاون آب و آبفای وزیر نیرو ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و شستشوی دست‌ها، خواستار مصرف بهینه آب از سوی مردم شد.

«قاسم تقی‌زاده خامسی» روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری همزمان از 41 پروژه صنعت آب و برق در 6 استان کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به همزمانی افتتاح پروژه‌های صنعت آب کشور در نوزدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با روز ملی آب اظهار داشت: نقش آب در زندگی، همیشه جدی بوده و این روزها در سراسر جهان این نقش پررنگ‌تر و حیاتی تر شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تامین آب با کیفیت برای مردم و مسئولیت اجتماعی جوامع، مصرف بهینه آب است، گفت: بارندگی‌های اخیر به افزایش ذخایر آبی کشور کمک کرده، اما باید توجه داشت که ظرفیت تصفیه‌خانه‌ها محدود است و چون آب باید در اختیار همه ایرانی‌ها قرار گیرد، افزایش مصرف 30 درصدی آب در برخی شهرها و 15 درصدی در شهر تهران نگران کننده است.

تقی‌زاده خامسی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و انجام سنت خانه‌تکانی در خانواده‌های ایرانی، بر ضرورت توجه جدی‌تر به مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: برای تامین آب با کیفیت و مطلوب برای مردم پای کار هستیم و این برنامه را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان این که درخواست ما از مردم مدیریت مصرف در هنگام شستشو و خانه‌تکانی است، اظهار داشت: این کار باید تدریجی انجام و از هم‌اینک شروع شود و به زمان پیک مصرف موکول نشود.

معاون وزیر نیرو در عین حال با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: مردم مصمم هستند بتوانیم روند شیوع و مخاطرات این ویروس را شکست دهیم.

وی همچنین درباره پویش #هرهفته_الف_ب_ایران گفت: در این پویش، طبق وعده عمل کرده و به تمام اهداف خود رسیدیم و برای سال 99 هم با پروژه‌ها و خدمات بیشتر آماده می‌شویم.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools