برنامه الگوی قطع آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




برنامه الگوی قطع آب


قالب Water Outage سازمان را قادر می سازد مجموعه ای از نقشه ها، برنامه ها و گردش کار را در اختیار شما قرار دهد که آب و برق را قادر می سازد تا نشت ها و شکست های اصلی را بررسی کند، تأثیرات سیستم آب و مشتریان خود را بفهمد و هرگونه سرویس را مدیریت کند. این الگو شامل هر مرحله از چرخه عمر یک نشت یا شکست است. این مراحل عبارتند از: گزارش نشت، اعتبارسنجی نشت، بررسی نشت، ردیابی اثری از انزوا برای تعیین میزان و مدیریت و برقراری ارتباط با شرایط قطع آب. ما نقشه های لازم را آماده کرده ایم که هر مرحله را با جزئیات نشان می دهد.


بنابراین ... قالب برنامه کمکی Utility Isolation Trace که ایجاد شد، قابلیت های بیشتری پیدا کرد و بخشی از الگوی جدید Water Outage شد. ردیابی ایزولاسیون همراه با الگوی Water Outage برای انجام یک اثری از جداسازی واقعی افزایش یافته است. در نتیجه، الگوی قدیمی Old Utility Isolation Trace به مرحله چرخه بالغ منتقل شد.


همانطور که شما که از الگوی ردیابی Utility Isolation Trace استفاده کرده اید، یک ردیابی ساده شده را انجام داده و فقط دریچه های نزدیک به نشت یا شکستگی را برگردانده اید. بنابراین، هنگامی که یک نشت در قسمت اصلی آب بن بست یا در نزدیکی آن اتفاق افتاد، نتایج این ردیابی می تواند نادرست باشد. اگر می خواستید اثری از انزوا واقعی را اجرا کنید، باید از ArcMap استفاده کنید.


به عنوان مثال، اگر یک نشت روی تصویر اصلی در زیر رخ داده است، قالب Utility Isolation Trace دو دریچه ایزولاسیون و فقط یک هیدرنت را از سرویس خارج نمی کند. از آنجایی که منطقه جنوبی شکستن بن بست است، نتایج ناقص و گمراه کننده است.



ردیابی ایزولاسیون مستقر در الگوی Water Outage می تواند یک مسیر معتبر به یک منبع را تضمین کند، به این معنی که نتیجه ای دقیق به دست خواهد آورد. بنابراین شکستن در همان مسیر اصلی با استفاده از ردیابی جدید نتیجه صحیح تنها یک شیر جدا کننده منفرد و سه هیدرنت را از سرویس خارج می کند.



یک پرچم ردیابی روی یک بخش اصلی قرار داده شده است، تک دریچه مورد نیاز برای جداسازی بخش مشخص می شود و ویژگی های جدا شده نشان داده می شوند.

ما همچنین ویجت Network Trace را که از الگوی Water Outage برای ArcGIS استفاده می کند به Web AppBuilder اضافه کرده ایم. اینک در ArcGIS آنلاین موجود است و در نسخه بعدی ArcGIS Enterprise به ArcGIS به پورتال اضافه می شود.



الگوی ردیابی قدیمی ابزار سودمند شما را ملزم به استفاده از Web AppBuilder برای ArcGIS (نسخه توسعه دهنده) و خود میزبان برنامه وب می کند. بنابراین قالب Water Outage روند استقرار را ساده تر می کند.


البته، برای پیکربندی ویجت Network Trace به خدمات ژئوپروسس نیاز دارید. ما این اسناد را بهبود بخشیده ایم و می توانید آن را در اینجا بیابید.


بنابراین، اگر شما در یک ابزار به دنبال راهی بهتر برای پاسخ به نشت و شکست های اصلی هستید و می توانید خودتان این کار را انجام دهید، الگوی Water Outage را بررسی کنید. صفحه شروع کار را به صورت دستورالعمل گام به گام در مورد نحوه استقرار الگوی خاموش کردن آب در سازمان ArcGIS Online خود قرار دهید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools