دانلود نسخه 3.1 مدل تحلیل اثرات سیل HEC-FIA :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود نسخه 3.1 مدل تحلیل اثرات سیل HEC-FIA


نرم افزار تحلیل اثرات سیل (HEC-FIA) مرکز مهندسی هیدرولوژیکی ابزاری برای کمک به شناسایی عواقب ناشی از یک رویداد واحد است. HEC-FIA توسط HEC با همکاری مرکز مدیریت ریسک (RMC) و مرکز تحقیقات و طراحی مهندسی (ERDC) توسعه داده شده است. HEC-FIA عواقب ناشی از وقایع تعریف شده توسط خروجی مدل هیدرولیک مانند داده ها (به عنوان مثال، عمق و زمان ورود شبکه) یا سیستم ذخیره سازی داده HEC-DSS مرحله هیدروگرافی را ارزیابی می کند. پیامدهای محاسبه HEC-FIA شامل خسارات اقتصادی (ضرر به سازه ها و محتویات آنها)، ضرر و زیان کشاورزی و از بین رفتن زندگی مورد انتظار از این حوادث هیدرولیکی است.


HEC-FIA در دو نسخه موجود است، HEC-FIA 2.2 که توسط مرکز برنامه ریزی مدیریت ریسک سیلابی (FRM PCX) تأیید شده است، و HEC-FIA 3.0 (موقت) جدیدترین نسخه در دسترس است (در روند تهیه تایید شده توسط FRM PCX). بر اساس نیاز پروژه، نسخه مناسب را انتخاب کنید و جزئیات مربوط به نسخه HEC-FIA ارائه خواهد شد.



نرم افزار آنالیز تأثیر سیلاب مرکز مهندسی هیدرولوژیک (HEC-FIA)، نسخه 3.1 (موقت)، اکنون در دسترس است. HEC-FIA ابزاری است که برای پشتیبانی از ارزیابی پیامدهای حوادث سیل در نظر گرفته شده است. این نسخه افزایشی HEC-FIA دو ویژگی را اضافه می کند:

  • خسارات سیل کاهش یافته
  • بازسازی

در کنار این ویژگی های جدید، چندین باگ و پیشرفت جزئی به نرم افزار اضافه شده است. HEC-FIA در CWMS ،HEC-RTS و HEC-WAT پشتیبانی می شود تا ارزیابی پیامد را به هر یک از آن بسته ها اضافه کند.


برنامه های مربوط به نسخه 3.1 HEC-FIA شامل:

  • توصیف پتانسیل از بین رفتن زندگی برای حمایت از مهندسین ارتش آمریکا (USACE) برنامه سد ایمنی
  • محاسبه عواقب در زمان واقعی برای پشتیبانی از CWMS (سیستم مدیریت آب)
  • محاسبه منحنی های فرکانس خسارت با عدم اطمینان در HEC-WAT (ابزار تجزیه و تحلیل آبخیزداری) با گزینه محاسبه FRA (تحلیل ریسک سیل)
  • محاسبات پشتیبانی از OSE (سایر اثرات اجتماعی) برای مطالعات امکان سنجی است

نسخه: 3.1

حجم: 146 مگابایت

دانلود نرم افزار HEC-FIA












نظرات (۱)

  • آواتار کامنت میلاد

    سلام و عرض ادب 

    ممنون بابت سایت خوب تون 

     

    برای نرم افزار hec_fia  آموزشی وجود دارد ؟ 

    • آواتار مدير سايت:

      خیر متاسفانه

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools