استخراج داده در CityWater :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




استخراج داده در CityWater


CityWater اجازه می دهد تا مدل های شبکه توزیع آب خود را مدیریت کنید. به عنوان یک برنامه آنلاین، این امکان را به افراد سراسر سازمان می دهد تا ضمن حفظ تمامیت داده های مدل، مدل های موجود را در یک محیط مرورگر مبتنی بر نقشه، تجسم، تجزیه و تحلیل کنند.

هنگام مشاهده جزئیات پروژه، زبانه Export اجازه می دهد تا سه پرونده مختلف برای استفاده در سایر برنامه ها برای استفاده شما صادر شود: یک گزارش نقشه شاپیل، یک نقشه شبکه و یک فایل ورودی EPANET.


برگه صادرات در CityWater

Report Map Shapefile به شما امکان می دهد گزینه های متغیر و زمان را برای گنجاندن در پرونده انتخاب کنید. برای متغیر، می توانید از بین سطح، فشار، کیفیت (پیوندها)، کیفیت (گره ها)، تقاضا، نوسان فشار، سرعت یا پیشانی را انتخاب کنید. گزینه های زمان شامل میانگین، حداقل یا حداکثر است. بر اساس انتخاب، وقتی روی دکمه Export Report Map کلیک کنید، shapefile با آن گزینه ها صادر می شود.


دکمه Export Network Map تحت گزینه Network Map Shapefile، یک shapefile از نقشه شبکه، شامل تمام پیوندها / لوله ها، گره ها / اتصالات و سایر ویژگی ها را صادر می کند. این می تواند پس از آن به WMS یا هر برنامه دیگری که با شبکه های توزیع کار می کند، وارد شود.


گزینه نهایی، EPANET Input File، یک فایل ورودی EPANET ایجاد می کند که در هر برنامه ای که بتواند آن را وارد کند، قابل استفاده است. این پرونده متنی ساده شامل تمام اطلاعات شبکه لوله، از جمله لوله ها، گره ها (اتصالات)، پمپ ها، دریچه ها، مخازن ذخیره و مخازن موجود است. همچنین حاوی اطلاعات اضافی مربوط به پروژه و اولویت های مورد استفاده توسط برنامه دسک تاپ EPANET است.


یک گزینه اضافی به شما امکان می دهد نمای فعلی را هنگام مشاهده نقشه ذخیره کنید:


نمای نقشه را مطابق میل خود تنظیم کنید

بر روی هر نقطه نقشه کلیک راست کرده و گزینه Save Image as… را انتخاب کنید.

این به طور خودکار نمای نقشه فعلی را به عنوان "download.png" در محل بارگیری شما در رایانه ذخیره می کند.


امروز با ورود به آدرس portal.aquaveo.com این ویژگی های صادراتی را امتحان کنید. اگر حساب ندارید، از "trycitywater" به عنوان نام کاربری و رمز عبور برای دیدن یک پروژه نمونه استفاده کنید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools