دانلود ویدیو آموزش محاسبه دوره بازگشت - نرم افزار Hyfran Plus :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود ویدیو آموزش محاسبه دوره بازگشت - نرم افزار Hyfran Plus

 

Hyfran یک نرم افزار بسیار مناسب جهت تحلیل آماری پارامترهای هواشناسی و هیدرولوژی می باشد. با این نرم افزار می توان با توزیع های آماری مختلف، مقدار یک پارامتر را در دوره بازگشت های مختلف تخمین زد.

این نرم افزار قابلیت انجام خودکار آزمون های آماری بر روی داده ها را نیز دارد.

شایان ذکر است که در این نرم افزار تحلیل های آماری پارامترهای هواشناسی و هیدرولوژی در آن قابل انجام بوده و خروجی های آن قابل انتقال به برنامه های دیگر مثل Excel می باشد.

 

توصیف و مشخصات نرم افزار:

نرم افزار HYFRAN-PLUS که مخفف عبارت HYdRological Frappyency Analysis PLUS DSS است، نرم افزاری است که برای متناسب سازی توزیع های آماری استفاده می شود. این شامل تعدادی از ابزارهای ریاضی قدرتمند ، انعطاف پذیر ، کاربر پسند است که می توانند برای تجزیه و تحلیل آماری حوادث شدید استفاده شوند. این همچنین می تواند به طور کلی، تجزیه و تحلیل اساسی در هر سری زمانی داده های مستقل و توزیع شده دائمی (IID) را انجام دهد.

به علاوه سیستم پشتیبانی تصمیم گیری (DSS) برای کمک به انتخاب مناسب ترین کلاس توزیع، با توجه به مقادیر زیاد در این مدل در دسترس است.

HYFRAN-PLUS به دو زبان فرانسوی و انگلیسی موجود است. اگرچه در ابتدا برای تجزیه و تحلیل فرکانس حوادث شدید طراحی شده بود، HYFRAN-PLUS را می توان در هر مطالعه ای که نیاز به تناسب توزیع آماری در یک سری داده های مستقل و یکسان توزیع داشته باشد، استفاده کرد. این برنامه های کاربردی در زمینه های مختلف فنی از جمله مهندسی، محیط زیست، هواشناسی، علوم پزشکی و غیره قابل بکارگیری می باشد.


نکته: بعد از دریافت این محصول و نصب آن، به فایل فعال ساز آن به صورت زیر دسترسی خواهید داشت:




درباره این بسته آموزشی

آنچه در ادامه قادر به دریافت آن می باشید، اصل نرم افزار به همراه کرک آن و ویدیو فارسی آموزش استفاده از نرم افزار Hyfran Plus در محاسبه دوره بازگشت با تشریح گام به گام بر روی منو های نرم افزار است.


 ویدئو شرح نرم افزار:

معادل 33 دقیقه

شرحی کلی بر صورت مساله، روند پژوهش و نحوه کار با منوها


corbeille_propre_vide_box

قیمت 85 هزار تومان

دریافت اینترنتی:

(حجم کل دانلود: 161 مگابایت ویدیو آموزشی + نرم افزار و کرک فعال) - لینک دائمی

درگاه واسط بانکی زرین پال:



لطفا پیش از پرداخت متن ذیل را با دقت بخوانید:












نظرات (۱)

  • آواتار کامنت بهاره رحمانی

    من پرداخت کردم اما ایمیلی دریافت نکردم

    • آواتار مدير سايت:

      براتون ارسال شد

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools