خطوط مشاهداتی در مقابل خطوط نظارت SRH-2D :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




خطوط مشاهداتی در مقابل خطوط نظارت SRH-2D


آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت بین استفاده از یک قوس مشاهده و استفاده از یک خط مانیتور SRH-2D چیست؟ هر دو از قوس هایی که روی پوشش های نقشه ترسیم شده اند استفاده می کنند و هر دو برای نشان دادن نتایج حاصل از اجرای مدل استفاده می شوند. در حالی که آنها به یک هدف مشابه خدمت می کنند، تفاوت های قابل توجهی بین این دو وجود دارد. در این مقاله برخی از این تفاوت ها مورد بحث قرار می گیرد.


قوسهای مشاهده بر روی نقشه مشاهده ساخته شده اند. این پوشش عمومی تقریباً با هر مدل عددی در SMS قابل استفاده است. این فقط مختص SRH-2D نیست. از قوس های مشاهده می توان برای تولید یک نقشه پروفایل بر اساس نتایج مدل اجرا استفاده کرد. SMS این کار را با الحاق نتایج به مکانهایی در امتداد قوس مشاهده انجام می دهد.


یک قوس مشاهده قبل یا بعد از اجرای مدل ایجاد می شود. قوس نیز می تواند پس از اجرای مدل تنظیم شود تا آنچه را که در یک نقشه مشاهده نشان داده شده است تغییر دهد.


خطوط مانیتورینگ SRH-2D روی پوشش مانیتور SRH-2D ایجاد می شوند. این یک پوشش خاص SRH-2D است که فقط با یک شبیه سازی SRH-2D کار می کند. پوشش مانیتور باید در SRH-2D در طول شبیه سازی اجرا شود تا خطوط مانیتور نتیجه بگیرد. طرح از خط مانیتور را می توان در صف اجرای شبیه سازی در طول اجرای مدل مشاهده کرد.


هنگام ایجاد خطوط نظارت، قوس ها روی پوشش مانیتور SRH-2D ترسیم می شوند. توجه به اینکه چگونه این قوس ها به مش SRH-2D می چسبند، مهم است. خطوط مانیتور به جای اینکه در محل قوس قرار گیرند، گره های مش را دنبال می کنند. برای SRH-2D، این باعث می شود نتایج خطوط نظارت دقیق تر از قوس های مشاهده باشد.


نتایج حاصل از خطوط نظارت در پرونده * .dat که با "LN" شروع می شود یافت می شود. اگر بعد از اجرای شبیه سازی تغییری در خط نظارت ایجاد شود، برای دستیابی به نتایج جدید برای خط نظارت، شبیه سازی نیاز به ذخیره و مجدداً اجرا می شود.













نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools