روز جهانی نظارت بر آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




روز جهانی نظارت بر آب


EarthEcho Water Challenge (سابقاً: چالش مانیتورینگ آب در جهان) برنامه ای از EarthEcho International است که همه ساله از 22 مارس (روز جهانی آب سازمان ملل) تا ماه دسامبر اجرا می شود و هرکسی را برای محافظت از منابع آبی ما به هر روز مجهز می کند.

Water Challenge با مشارکت شهروندان برای انجام نظارت اساسی بر روی منابع آبی محلی، آگاهی عمومی و مشارکت در حمایت از منابع آب در سراسر جهان را ایجاد می کند:

  • آزمایش - همه اینها با درک وضعیت کیفیت آب در جامعه شما شروع می شود. شما فقط می توانید این کار را با یک کیت تست ساده انجام دهید که در اینجا خریداری می شود.
  • اشتراک گذاری - داده های خود را بصورت آنلاین به پایگاه داده بین المللی ما وارد کنید و داستان و عکس های خود را با استفاده از هشتگ #MonitorWater و EarthEcho با ما در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با این کار، شما به شبکه ای از شهروندان از بیش از 140 کشور جهان پیوسته و بخشی از راه حل برای آب تمیز و آبراه های سالم در سراسر جهان می شوید.
  • محافظت - با نتایج آزمایش خود، می توانید از اطلاعات و منابع موجود در این سایت برای اقدام و محافظت از منابع حیاتی آب در جامعه خود استفاده کنید.

محافظت از کیفیت آب در حوزه های آبخیز محلی ما بخش مهمی برای اطمینان از سلامت کلی محیط و جوامع ما است. شرکت در چالش آب EarthEcho یک راه عالی برای بخشی از راه حل مسائل مربوط به آب در سراسر جهان است.


درباره EarthEcho International

فیلیپ کوستو جونیور

EarthEcho International معتقد است که جوانان قدرت تغییر سیاره ما را دارند. ما یک سازمان غیرانتفاعی هستیم که به افتخار پدرشان Philippe Cousteau Sr، پسر اکتشاف کننده افسانه ای ژاک ایو کوستو، توسط خواهران و برادران فیلیپ و الکساندرا کوستو تأسیس شده است. ماموریت ما این است که به جوانان جهان الهام بخشیم تا اکنون برای آینده ای پایدار عمل کنند. رویکرد ما ساده است؛ برنامه های EarthEcho با استفاده از ابزار قرن 21 و منابع تعاملی برای توانمند سازی و تجهیز جوانان به شناسایی و حل چالش های زیست محیطی با اقدام در جوامع خود. این شامل موارد زیر است:

  • EarthEcho Challenge Water
  • محتوای ویدئویی الهام گرفته از EarthEcho Expeditions، راهنماهای اقدام جامعه و مطالب کلاس
  • EarthEcho STEMExplore
  • شورای رهبری جوانان EarthEcho
  • EarthEcho از طریق سیستم عامل های مهم رسانه ای و مشارکت، دسترسی بی نظیری دارد.
  • رسانه: Planet Awesome، Story Big Story، سیستم عامل های اجتماعی
  • مشارکتها: بنیاد XPRIZE، وزارت امور خارجه ایالات متحده
روز جهانی نظارت بر آب معادل با 16 شهریور ماه خواهد بود. اطلاعات بیشتر از اینجا.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools