استفاده از نمودار ها در CityWater :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




استفاده از نمودار ها در CityWater


هر گونه ارائه در مورد مدیریت توزیع آب می تواند با نمودار های مناسب بهبود یابد. CityWater تعدادی طرح مختلف دارد که از طریق نماد نقشه در صفحه مشاهده نقشه قابل دسترسی است که توسط شما می تواند برای تجسم اطلاعات موجود در هر یک از پروژه های خود استفاده کند. این نمودار ها می توانند در گزارش ها یا ارائه ها مورد استفاده قرار گیرند تا به دیگران در درک جزئیات و اطلاعات خاص مبتنی بر زمان موردنیاز برای اشتراک گذاری، کمک کنند.


نماد Plot در نمای نقشه ابزاری پویا است. اگر هیچ گره یا پیوندی انتخاب نشود ، هنگام کلیک کلیک طرح تعادل سیستم جریان را نشان می دهد. این طرح جریان تولید ، مصرف و ذخیره شده در شبکه لوله شما را نشان می دهد. شما می توانید هر نقطه را در امتداد هر یک از خطوط نقشه انتخاب کنید تا خاص آن زمان را ببینید.


جریان تعادل جریان سیستم CityWater

اگر پیوند یا گره خاصی انتخاب شده اید (یا بیش از یکی از گره ها یا پیوندهای انتخاب شده)، می توانید از کشویی برگه لایه ها برای انتخاب آنچه در نقشه ظاهر می شود استفاده کنید. این تعداد زیادی امکان را برای چگونگی ظاهر شدن نقشه فراهم می کند. برخی از ترکیب ها نقشه در دسترس ندارند و در عوض، این طرح پیش فرض System Flow Balance را نشان می دهد. توصیه می کنیم با استفاده از گزینه ها، زمان لازم را برای بازی در اختیار داشته باشید تا مواردی را پیدا کنید که برای شما بهترین کار را خواهد کرد.


به عنوان مثال، تصویر زیر ترسیم با Demand ، پیوندها ، و Minimum انتخاب شده از Node Layer ، Link Layer و Time Drop-down (به ترتیب) را نشان می دهد. مانند گذشته، می توانید هر نقطه را در امتداد نقشه ها انتخاب کنید تا جزئیات خاصی را برای گره یا پیوند مورد نظر مشاهده کنید.


CityWater و طرح تقاضا

CityWater شامل بسیاری از ابزارهای دیگر برای کمک به شما در تجسم جریان آب و استفاده در شبکه توزیع آب، همه در یک دسترسی و به راحتی برای استفاده از محیط وب است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools