انتشار نسخه SMS 13.1 Beta :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




انتشار نسخه SMS 13.1 Beta


Aquaveo خوشحال است از انتشار SMS 13.1 بتا خبر دهد! تعدادی از ویژگی های جدید به این نسخه اضافه شده است، و ما می خواهیم چند مورد از آنها را برجسته کنیم.


پل سه بعدی

ویژگی جدید 3D Bridge اجازه می دهد تا یک تصویر بصری از یک 3 Bridge ایجاد کنید. این نمایندگی از یک UGrid سه بعدی برای تجسم پل در پنجره گرافیکی استفاده می کند. پس از ایجاد یک پل سه بعدی، این ویژگی را می توان در یک طرح نمای مشاهده مشاهده کرد. با استفاده از ویژگی 3D امکان ایجاد یک مجموعه داده سقفی برای نمایندگی از حداکثر سطح آب فراهم می شود که در هر نقطه از مش در داخل می تواند به حداکثر سطح آب برسد. داده های پل را می توان به عنوان یک پرونده XMUGRID برای استفاده در چندین پروژه صادر کرد.


ابزار انتخاب جهانی

ابزار Select Objects امکان انتخاب چندین نوع اشیاء ویژگی را به طور همزمان از همان ابزار فراهم می کند. اگر چندین نوع اشیاء انتخاب شوند تا نشان دهند تعداد بسیاری از هر شیء انتخاب شده است، اطلاعات انتخابی در پایین صفحه تغییر می کند. منوی راست کلیک برای مطابقت با نوع شی انتخاب شده تغییر می کند. اگر چندین نوع شیء از ویژگی ها انتخاب شوند، منوهای راست کلیک با هم ترکیب می شوند.


ویژگی های عصاره

ابزار Extract Properties به شما امکان می دهد تا از ویزارد برای تولید قوس های ویژگی برای خطوط مرکزی، خط وسط خط الراس یا مقطع کانال و مرزهای کناره ای استفاده کنید. این می تواند با حذف نیاز به ایجاد دستی هر ویژگی به صورت جداگانه، ایجاد خطوط مرکزی و مقطع را سرعت بخشد. گزینه های این ویژگی شامل امکان استخراج کلیه خطوط مرکزی، استخراج کلیه خطوط مرکزی با یک یا چند نقطه انتخاب شده، استخراج خط مرکزی واحد یا استخراج خطوط کناره ای و مقطع کانال می باشد.



HEC-RAS 1D

SMS 13.1 Beta شامل پشتیبانی برای ایجاد و ویرایش مقاطع و صفات HEC-RAS 1D می باشد. این مقطع را می توان از HEC-RAS به عنوان پرونده های SDF وارد کرد و به عنوان پرونده HEC-GeoRAS برای ورود به پروژه HEC-RAS ذخیره کرد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools