شکافی مخرب در نوآوری های بخش آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




شکافی مخرب در نوآوری های بخش آب


بخش آب معمولاً محافظه کار، محتاط و حتی در برابر نوآوری مقاوم است. عدم پاسخ سریع در نوآوری ریشه در قطع ارتباط موجود بین تحقیقات علمی و فناوری پیشرو با واقعیت تأسیسات آب، شهرها و حوزه های رودخانه ای دارد که در آن می توان نوآوری های جدیدی را برای حل چالش های پیش روی مدیریت منابع آب به کار برد. یک درک کلی وجود دارد که ما علی رغم گسترش ایده ها، فناوری ها و قابلیت های عملیاتی، تنها بخشی از پاکت نوآوری را مورد بهره برداری قرار می دهیم.

برای پشتیبانی و تسریع در گسترش نوآوری در بخش آب، ما باید دانشمندان و مهندسانی را که از توسعه فناوری یا فرآیند به ارائه یک راه حل موثر و پایدار می پردازند، توانمند سازیم. این پلت فرم مبتکران قصد دارد تا شکاف را از بین ببرد و به شرکت های بزرگ کمک کند تا اختلالات در حال ظهور را تشخیص دهند، از آن بیاموزند و تغییرات را تطبیق داده و پذیرش کنند.


چشم انداز

جامعه متخصصان آب دارای یک فضای نوآوری فعال هستند که به چالش ها می پردازد، در عین حال فرصت های جدیدی برای مدیریت آب عاقلانه، پایدار و عادلانه ایجاد می کند.


ماموریت

اشتراک دانش و همکاری در طیف عرضه و تقاضا را ترویج و کاتالیز می کنیم

  • تهیه کانالی برای شبکه IWA به منظور نمایش راه حل های نوآورانه برای چالش های آب ؛
  • فراهم آوردن بستری که نوآوران را از عرضه تا تقاضا (از طریق سیستم های آبی) متصدی و متفرق کند تا ایده ها و رویکردهای جدید برای بهبود مدیریت آب را به اشتراک بگذارد و کاتالیز کند.
  • منبع اطلاعات و مرجع نوآوری برای راه حلهای پایدار آب در برابر فشارهای تغییر جهانی.


اهداف

  • برای تسهیل مجموعه ای از رویدادها که نوآوران را از عرضه و تقاضا در بخش آب جمع می کند و گسترش و جذب راه حل های جدید و جایگزین برای چالش ها را در سراسر بخش آب پیش می برد.
  • برای ایجاد یک بستر آنلاین که می تواند اطلاعات سرپرستی در زمینه نوآوری در بخش آب را ارائه دهد
  • برای تأمین ارزش افزوده اعضای فعلی و آینده IWA با برجسته سازی و ارتقا events نوآوری از گروه های متخصص IWA از طریق رویدادها و یک بستر آنلاین.


نوآوری چیست؟

نوآوری به تغییراتی اشاره دارد که می تواند تأثیر بسزایی در تغییر بخش داشته باشد. این تغییرات می تواند پیشرفت های فنی، بهترین روش ها، ساختارها و فرایندهای سازمانی، جنبه های مدیریتی، مقررات و سیاست ها، بودجه پروژه و همچنین مدل های تجاری و خدماتی باشد. در حالت ایده آل نوآوری در شیوه ها و فرایندهای استاندارد ادغام و پیاده سازی می شود.


در حقیقت، نوآوری فراتر از فرآیند ایجاد چیز جدید است - نوآوری در واقع تأثیر آن جدید است. این به معنای نه تنها نوآوری محصول (به عنوان مثال دارایی های آب، خدمات مشتری) در سیستم آب است، بلکه همچنین افراد، فرایندها و فناوری های پشت سر آنها است.



نقشه ای از چشم انداز نوآوری

  • طرف عرضه نوآوری
  • طرف تقاضای نوآوری
  • هر دو طرف عرضه و تقاضا












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools