پروژه پرایم واتر اتحادیه اروپا :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




پروژه پرایم واتر اتحادیه اروپا


IWA یک شریک اصلی در PrimeWater است (ارائه ابزارهای پیش بینی پیشرفته از محدوده متوسط ​​تا فصلی برای صنایع وابسته به آب با بهره گیری از پتانسیل مقطعی مشاهده زمین و مدل سازی هیدروکولوژیکی)، پروژه ای که توسط تحقیق و نوآوری افق 2020 اتحادیه اروپا تأمین می شود برنامه با استفاده از محصولات پیشرفته مشاهده زمین (EO)، ادغام با منابع داده اضافی و ابزارهای مدل سازی تشخیصی، PrimeWater تصمیماتی را به بخش دولتی و خصوصی در مورد:

  • افزایش هوش موقعیتی
  • قابلیت های پیش بینی و هشدار سریع پیشرفته
  • مدیریت تطبیقی ​​منابع آب

ارائه می کند. چهار مطالعه موردی بین المللی در مقیاس کامل (اروپا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا) به چشم اندازهای مختلف مدیریت دایره آب (مدیریت منابع آب، حفاظت از محیط زیست و تولید منبع آب آشامیدنی) می پردازند تا اطمینان حاصل شود که PrimeWater نیازهای خاص کاربر را برآورده می کند.


برای اطلاعات بیشتر لطفا به primewater.eu مراجعه کنید.


اعضای PrimeWater و IWA

IWA از طریق ایجاد یک انجمن عمل (CoP) فعالیتهای ارتباطی و انتشار پروژه و تلاشها برای دستیابی به بازارهای جدید را هدایت می کند. IWA همچنین به شناسایی نیازهای کاربر نهایی کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که محصولات PrimeWater به این نیازها پاسخ می دهند.


اعضای IWA چگونه درگیر می شوند؟

چندین سازمان در کنسرسیوم عضو IWA هستند.

شرکت در گروه مشاوره (پنل چند کاربره، MuP): از MuP برای تعامل کاربر، تولید همزمان خدمات رصد زمین (EO) برای کیفیت آب و یادگیری متقابل که شامل جامعه علمی، منابع مالی و کاربران است استفاده می شود.

مشارکت در انجمن عمل (CoP): CoP برای تسهیل طراحی همزمان، ایجاد و ارزیابی همزمان فن آوری ها، برای بهبود انتشار نتایج پروژه و افزایش درک EO و ادغام آنها با سایر فن آوری ها در حوزه مدیریت منابع آب.


چگونه درگیر شویم؟

با ما در تماس باشید: info@primewater.eu

به بحث بپیوندید و بینش خود را در مورد استفاده از داده های رصد زمین برای گروه مدیریت آب بهبود یافته IWA Connect به اشتراک بگذارید! برای شروع مکالمه به ما کمک کنید!

PrimeWater متخصصین و سازمانهای آب را متصل می کند، تبادل دانش را تسهیل می کند، بستری را برای تلفیق و ارتباطات اطلاعات برای بخش آب و فراتر از آن فراهم می کند.


مزایای اعضای IWA چیست؟

PrimeWater از برنامه تحقیق و نوآوری Horizon 2020 اتحادیه اروپا تحت قرارداد اعطای شماره 870497 بودجه دریافت کرده است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools