این چهار استارت آپ راه حلی برای بحران آب هند دارند :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




این چهار استارت آپ راه حلی برای بحران آب هند دارند


ما شاهد یک افزایش در شرکت های نوپایی هستیم که ایده های ابتکاری برای مقابله با مشکل زیست محیطی ارائه می دهند. خواه درمورد آلودگی، مدیریت پسماند یا تأمین آب تصفیه شده صحبت کنیم، کارآفرینان برای همه آنها راه حل دارند. اگر به ارقام سازمان ملل نگاه کنیم، میزان استفاده از آب بیش از دو برابر میزان افزایش جمعیت در قرن گذشته رشد کرده است. تخمین زده می شود که تقاضای آب از اوایل سال 2025 از عرضه پیشی بگیرد و این فرصت را برای کارآفرین نوپا فراهم می کند تا از آن استفاده کند. با رشد شهرنشینی و کمبود آب در هند، این شرکت های نوپا می توانند به یک راه حل بسیار ضروری برای شهرهای هوشمند و مشاغل هند و جهان تبدیل شوند.


بهبود دسترسی به آب پاک از طریق کارآفرینی:

با هدف بهبود دسترسی به آب تمیز، WaterWalla در آگوست 2010 توسط گروهی متشکل از 5 دانشجوی کالج آمریکایی از دانشکده طراحی رود آیلند و دانشگاه براون تاسیس شد. WaterWalla در مدل تجاری حق رای دادن کار می کند، جایی که به کارآفرینان کمک می کند تا مشاغل خردی را ایجاد کنند که فناوری های POU را از شرکت هایی مانند Bajaj، Eureka Forbes و TATA می فروشند. آنها درگیر ایجاد تغییراتی هستند که در جهت های مختلف مانند جوامع تجاری، دانشگاهیان و غیره کار می کنند تا که مسئله جهانی بحران آب را درک کند. این شرکت که در داراوی، بمبئی فعالیت می کند، به اولیای محلی اجازه می دهد تا فروشگاه های WaterWalla خود را با دادن ویترین، کمک به بازاریابی و دسترسی به فناوری اداره کنند. با حل مشکل بحران آب، این سازمان روحیه کارآفرینی را در میان جمعیت مشترک ایجاد می کند.


تحویل بطری آب در دسترس شما:

HapServe، یک بستر تجارت الکترونیکی برای آب آشامیدنی، قوطی های آب آشامیدنی خالص و با کیفیت را از طریق یک بستر آنلاین (وب سایت / برنامه تلفن همراه) به مشتریان در زمان و مکان دلخواه خود تحویل می دهد. شرکت استارت آپ با هدف اینکه بازار کارخانه های آب منتخب خود باشد، با هر بار رزرو کوپن هایی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا میزان فروش آب و تجارت محلی را بر اساس منطقه انتخابی افزایش دهد.


زیبا سازی تجربه آب شما:

NextDrop، استارتاپی که به کاربران خود اطلاع می دهد در چه ساعتی آب در منطقه آنها تأمین می شود، با استفاده از تلفن همراه پایه دار مشکل آب را حل می کند. این شرکت مستقر در بنگلور از تلفن های همراه برای جمع آوری اطلاعات رساندن آب در زمان واقعی از اپراتورهای آب در این زمینه و توزیع این اطلاعات به افراد نیازمند آن استفاده می کند: ساکنان شهر و مهندسان شرکت آب. خدمات آنها به ساکنان شهری کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کرده و فشار روزانه ناشی از عدم اطمینان از آب را کاهش دهند، در حالی که خدمات شهری را قادر می سازند کارآمدتر و شفاف تر شوند. 


ایجاد محصولات مهندسی پایدار که هوشمندانه در مصرف آب صرفه جویی کنند:

شرکت تینکفی توسط Samit Choksi و Priya Vakil Choksi در سال 2015 تاسیس شد، از فرآیند تعاملی توسعه و پیشرفت محصول استفاده می کند. اولین محصول این شرکت تقریباً مانند یک درخت هوشمند به نام "Ulta Chaata" است، یک ساختار سایبان معکوس با گرفتن آب باران در طول بارش موسمی و انرژی خورشیدی در بقیه سال، آب آشامیدنی را تأمین می کند. ماموریت راه اندازی ساخت محصولات زیبایی پسند و در عین حال ساده است که از طریق استفاده از منابع پایدار و تجدیدپذیر تأثیرات مثبتی بر محیط ایجاد می کنند. در مدت کوتاهی از زمان تأسیس، تینکفی به طور پیوسته تیمی از مهندسان با سابقه مکانیک، علوم کامپیوتر و طراحی صنعتی ساخته است که معتقدند ایده های ساده با الهام از طبیعت قدرت تغییر جهان را دارند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools