بارش شدید باران در ۱۰ استان/ تهران برفی می‌شود :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




بارش شدید باران در ۱۰ استان/ تهران برفی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در ۱۰ استان کشور طی امروز (۱۶ آذر) گفت: فردا در تهران بارش برف و باران خواهیم داشت.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (۱۶ آذر) به‌جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در سایر مناطق کشور بارش خواهیم داشت، اظهار کرد: بارش در شمال غرب، برخی از مناطق غرب کشور، استان‌های محدوده زاگرس مرکزی، برخی نقاط استان‌های واقع در دامنه‌های رشته کوه البرز و شمال شرق به‌ شکل برف یا باران و در ارتفاعات این مناطق و ارتفاعات استان‌های کرمان و فارس به‌صورت برف خواهد بود.


وی ادامه داد: بارش در مناطق جنوبی کشور گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد است و در برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان بارش تگرگ دور از انتظار نیست.


به گفته ضیاییان بارش امروز (۱۶ آذر) در استان‌های فارس، بوشهر، نیمه شمالی کرمان، جنوب یزد، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، مرکزی، قم و گیلان شدت بیشتری دارد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از صبح فردا (۱۷ آذر) به‌تدریج بارش در نیمه غربی کشور تضعیف می‌شود و عمده بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق و جنوب شرق خواهد بود، تصریح کرد: به‌تدریج سامانه بارشی طی فردا از کشور خارج می‌شود.


وی ادامه داد: طی روز سه‌شنبه (۱۸ آذر) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش رخ می‌دهد و طی روز چهارشنبه (۱۹ آذر) در استان گیلان بارش پراکنده خواهیم داشت.


ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه (۲۰ آذر) در استان‌های گیلان، مازندران، برخی نقاط گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: دریای خزر و خلیج فارس تا روز دوشنبه (۱۷ آذر) مواج پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ آذر) ابری همراه با مه رقیق، در بعضی ساعات بارش باران و برف، گاهی وزش باد و اوایل شب کاهش ابر با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۸ آذر) نیز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی، با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools