راه حل های فوری مورد نیاز برای پاسخگویی به SDG ها :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




راه حل های فوری مورد نیاز برای پاسخگویی به SDG ها


همه گیری Covid-19 که امسال با آن روبرو بوده ایم چالش های جدیدی را برای بخش آب به وجود آورده است. نیاز به افزایش کیفیت و ایمنی آب بیشتر است، زیرا فرایندهای تصفیه موجود اکنون در زیر میکروسکوپ است. به طور مثبت، بسیاری از دانشمندان و مهندسان - از جمله خود من - در تلاشند تا راه حل هایی پیدا کنند.


تخصص اصلی تحقیق من فناوری های احیای آب مبتنی بر غشا است. من کاملاً اعتقاد دارم که اگر بخواهیم در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل تلاش کنیم، تصفیه و احیای فاضلاب حیاتی است. تحقیقات من در مورد این موضوع - که شامل بهینه سازی فرآیند و استفاده عملی از فن آوری ها است - توسط تعدادی از گیاهان تصفیه و احیا در چین پذیرفته شده است.


در حال حاضر تمرکز بسیار بیشتری در چین بر روی حفاظت از محیط زیست و در واقع توجه جهانی به تلاش های ما افزایش یافته است. به عنوان مثال، چین اخیراً متعهد شده است که تا سال 2060 خالص کربن خالص شود. این تحولات فرصت هایی را برای به اشتراک گذاشتن دانش و همکاری با شرکای بین المللی در زمینه بهترین روشها فراهم می کند - جایی که IWA در آن حضور دارد.


درگیری من با IWA از سال 2000 آغاز شد، زمانی که از من برای عضویت در کمیته برنامه یک کنفرانس منطقه ای IWA دعوت شد. سپس من بتدریج شروع به شرکت در فعالیتهای بیشتر IWA کردم و در نتیجه به دانشمندی بهتر با افق دید گسترده تر و شبکه حرفه ای قوی تر تبدیل شدم. هشت سال پیش مفتخر شدم که به عنوان عضو IWA معرفی شوم. و در سال 2020 خوشحال شدم که به عنوان یک عضو برجسته IWA معرفی می شوم.


 عضویت در IWA به من این امکان را داده است که به طور فعال در گروه ها و رویدادهای متخصصی که مستقیماً مرتبط با تحقیقاتم هستند شرکت کنم. در واقع، من جلوتر رفته ام و دو رویداد را ترتیب داده ام. در سال 2009، IWA-MTC را برای تصفیه آب و فاضلاب هماهنگ کردم. در حالی که سال 2016 IWA-RMTC را مدیریت کردم تا گفتگو و اشتراک اطلاعات بین چین و سایر کشورها را تشویق کنم.


اگر بخواهیم با بزرگترین مسائلی که بخش ما درگیر آن است مقابله کنیم، مشارکت و اشتراک دانش برای موفقیت ما حیاتی است. من مشتاقانه منتظر همکاری هرچه بیشتر شما از طریق برنامه ها، رویدادها و سایر فرصت های IWA هستم.


منبع: انجمن بین المللی آب












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools