بزرگنمایی با حاشیه نویسی در GMS و SMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




بزرگنمایی با حاشیه نویسی در GMS و SMS


آیا شما در پروژه آبهای زیرزمینی GMS خود مکانی دارید که شما را ملزم به بزرگنمایی و کاهش مکان خاصی کند؟ گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید که همان منطقه را در پروژه قرار دهید و آن قسمت را با استفاده از ابزار بزرگنمایی به صورت دستی بزرگنمایی کنید، خسته کننده است. ابزارهای حاشیه نویسی راهی برای سهولت این روند ارائه می دهند.


بزرگنمایی با استفاده از ابزار حاشیه نویسی نیاز به استفاده از دستور Zoom to Layer دارد. این کار با انجام موارد زیر انجام می شود:


یک لایه حاشیه نویسی فضای جدید ایجاد کنید. مهم است که لایه حاشیه نویسی به گونه ای تنظیم شود که از فضای جهان استفاده کند و از پیش بینی پروژه استفاده کند. استفاده از لایه های حاشیه نویسی تنظیم شده روی فضای صفحه کار نمی کند.

حاشیه نویسی هایی ایجاد کنید که بزرگنمایی منطقه را مشخص کند. استفاده از ابزار Create Rectangular Object اغلب برای این کار بهتر است. اطمینان حاصل کنید که تمام اشیا added اضافه شده به این لایه حاشیه نویسی در منطقه بزرگنمایی هستند.

در Project Explorer، روی لایه حاشیه نویسی کلیک راست کرده و Zoom to Layer را انتخاب کنید. این پروژه به اندازه اشیا حاشیه نویسی قاب می شود.

به دنبال این روش، می توانید به مکانهای دیگر پروژه زوم یا تغییر مکان دهید و با استفاده از دستور Zoom to Layer به سرعت به منطقه مشخص شده توسط لایه حاشیه نویسی برگردید. اگر چندین زمینه مورد علاقه در پروژه وجود دارد، برای هر منطقه ای که می خواهید بزرگنمایی کنید، یک لایه حاشیه نویسی جداگانه ایجاد کنید. انجام این کار می تواند پیمایش در مکان های پروژه شما را آسان کند.


در حالی که ما درباره انجام این کار در GMS بحث کردیم، این کار را می توان به صورت SMS برای پروژه های آبهای سطحی نیز انجام داد. ابزار حاشیه نویسی از نظر SMS مشابه است و زوم به لایه برای لایه های حاشیه نویسی در Project Explorer در دسترس است.


برای یافتن تمامی مطالب مرتبط با این مطلب در سایت از جستجوی سایت در حاشیه سمت راست و بالای صفحه استفاده فرمایید.


لیست دیگر آموزش های مرتبط

ورود به بخش آموزش های متنی GMS

ویکی نرم افزار GMS

انجمن بحث و گفتگو GMS

کلاس های بین المللی GMS

منابع آموزشی نرم افزار GMS


آموزش های ویدیویی فارسی GMS

آموزش های ویدیویی انگلیسی GMS


دانلود آخرین نسخه نرم افزار GMS


دریافت کرک نرم افزار GMS

دریافت لایسنس ارزیابی (14 روزه)


برای سفارش انجام مدل سازی اینجا کلیک کنید












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools