LANCE AMSR2 داده های برف سنجی در زمان آنی :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




LANCE AMSR2 داده های برف سنجی در زمان آنی


ناسا در چند سال گذشته، قابلیت EOS (LANCE) در دسترس بودن مجموعه داده ها، NRT AMSR2 Daily L3 EWE-Grids معادل جهانی برف را اعلام کرده است. این مجموعه داده شامل داده های آب معادل برف (SWE) و پرچم های تضمین کیفیت است که به نیمکره شمالی و جنوبی 25 کیلومتری شبکه های زمینی مقیاس پذیر با مساحت برابر (شبکه های EASE) ترسیم شده اند. به دلیل اینکه داده ها از دستگاه Advanced Microwave Scanning Radiometer 2 (AMSR2) در ماهواره مأموریت مشاهدات تغییرات جهانی - آب "Shizuku" (GCOM-W1) به دست می آیند، تقریباً در زمان آنی تولید می شوند.


این تصاویر برای مشاهده در Worldview از طریق خدمات سامانه تصاویر جهانی (GIBS) در دسترس است. تصاویر معادل AMSR2 Snow Water را مشاهده کنید.


توجه: محصول برفی AMSR2 فقط با استفاده از داده های دمای روشنایی JAXA فقط از ماه های نزولی تولید می شود. این داده های نزدیک به زمان آنی (NRT) همانطور که از ماهواره دریافت می شود پردازش می شوند، به این معنی که ممکن است داده های اضافی یا مفقود شده در ابتدای گذر نزولی وجود داشته باشد. در این موارد داده ها در محصول برفی حاصل و تصاویر مربوطه نیز وجود نخواهد داشت.


LANCE AMSR2 نزدیک به داده ها و تصاویر در زمان آنی، با محدودیت های مشخص شده، با تأخیر متوسط ​​کمتر از 3 ساعت از طریق HTTPS تولید و در دسترس کاربران ثبت شده قرار می گیرد. اگرچه جایگزینی برای محصولات با کیفیت تحقیقات آب و هوایی نیست، محصولات نزدیک به زمان آنی در زمینه هایی مانند پیش بینی عددی هوا، نظارت بر خطرات طبیعی، کنترل حوادث، کشاورزی و امنیت داخلی بسیار مورد تقاضا هستند. اطلاعات بیشتر در مورد LANCE AMSR2 نزدیک به داده های آنی در اینجا در دسترس است.


توجه: لطفاً توجه داشته باشید که محصولات LANCE AMSR2 NRT با استفاده از نسخه های اصلاح شده الگوریتم های استاندارد محصول پیشرفته اسکن مایکروویو - EOS (AMSR-E) تولید شده اند که برای بازتاب تفاوت بین کالیبراسیون AMSR-E و AMSR2 به روز نشده اند. تمام داده های LANCE AMSR2 باید با این درک که اینها محصولات اولیه داده هستند، استفاده شود. با به روزرسانی مجموعه داده های دمای روشنایی JAXA AMSR2 Level-1R (داده هایی که به عنوان ورودی محصولات ما استفاده می شود)، این تغییرات در محصولات سطح بالاتر منعکس می شوند.


LANCE AMSR2 همچنین با سامانه پردازش علوم تحقیقاتی AMSR (SIPS) در مرکز بایگانی فعال توزیع شده منبع هیدرولوژی (GHRC DAAC) مستقر است. AMSR SIP مسئول تولید محصولات با کیفیت تحقیقات آب و هوا است. این محصولات از سال 2016 در مرکز ملی داده های برف و یخ DAAC (NSIDC DAAC) در دسترس است.


برای بارگیری محصولات AMSR2 NRT وارد Earthdata شوید.


سایر محصولات داده AMSR2 NRT را از LANCE مشاهده و بارگیری کنید.


تصاویر LANCE را می توان با مجموعه داده های زیر از مرکز داده ها و برنامه های اقتصادی اجتماعی ناسا (SEDAC)، که به صورت لایه در سامانه جهانی نیز موجود است، پوشانده شود: فرکانس و توزیع خطر سیل، سیل و خطر اقتصادی سیل.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools