جشنواره ملی "عکس آب با نگاهی به آینده" به کار خود پایان داد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




جشنواره ملی "عکس آب با نگاهی به آینده" به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره ملی «عکس آب با نگاهی به آینده» همزمان با روز ملی آب، با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار شد. در این جشنواره ملی 1500 اثر در 13 محور مورد داوری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره ملی در 13 محور شامل "ارزش اقتصادی آب"، "کم‌آبی"، "بحران آب"، "سازگاری با کم‌آبی"، "تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی"، "مدیریت به‌هم پیوسته منابع آب و خاک"، "نقش علوم اجتماعی در مدیریت مصرف"، "استفاده از پساب و بازچرخانی آب"، "صنعت سدسازی و توسعه پایدار"، "مدیریت تقاضای آب"، "آب و محیط زیست"، "آب و نگاه به آینده"، "مدیریت بی‌رویه آب در بخش کشاورزی" و "ابنیه‌های تاریخی مربوط به آب شامل" آب انبار، آسیاب‌های آبی، قنات‌ها صورت گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، جشنواره ملی عکس آب در راستای توسعه مشارکت عمومی برای نیل به اهداف وزارت نیرو در تغییر نگرش و رفتار در مصرف آب، این مایه حیات، برگزار شده است.

در آیین پایانی این جشنواره که امروز چهارشنبه با حضور "قاسم تقی‌زاده‌خامسی" معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد، برترین‌ها در موضوعات مختلف به شرح ذیل معرفی و تقدیر شدند.


بخش حرفه‌ای

کم آبی و بحران آب

  • رتبه نخست: امین نظری
  • رتبه دوم: منصوره قلیچی
  • رتبه سوم: احمد بلباسی


بخش آماتور

مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی

رتبه نخست: مریم رضایی


کم آبی و بحران آب

رتبه دوم: سامان خدایاری


مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی

رتبه سوم: سیدحسین چراغی آقا


این گزارش حاکی است، در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره نمایشگاه ۴۰ اثر منتخب برگزار و وزیر نیرو از آن بازدید کرد. همچنین تمبر یادبود جشنواره با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا رونمایی شد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools