نکاتی درباره Reprojecting Quadtrees مدل آب سطحی :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نکاتی درباره Reprojecting Quadtrees مدل آب سطحی


آیا در پروژه SMS خود از ترکیبی از پیش بینی ها یا سیستم های مختصات استفاده می کنید؟ SMS امکان استفاده از داده ها را با انواع سیستم تصویر فراهم می کند. گفته می شود، هنگام استفاده از چندین سیستم تصویر، باید به نحوه وارد کردن داده ها و ادغام آنها در پروژه دقت شود. مشکلات می توانند با مخلوط کردن انواع خاصی از واحدهای فرافکنی، مانند متر و درجه قوس ظاهر شوند. همچنین، محدودیت هایی برای بازتولید هندسه های خاص، مانند شبکه های Quadtrees وجود دارد.


اگر پروژه شما شامل یک شبکه Quadtrees است، در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید پیش بینی شبکه را با سیستم تصویر پروژه خود هماهنگ کنید.


قبل از وارد کردن داده ها یا ایجاد پوشش ها یا هندسه ها، اطمینان حاصل کنید که Display Projection تنظیم شده است. با این کار واحدها و سیستم تصویر برای هر هندسه ایجاد شده تعریف می شود حتی اگر داده های وارد شده شما متفاوت باشد.

داده های وارد شده را دوباره مطابقت دهید تا با نمایشگر مطابقت داشته باشد. یک هشدار در مورد خطای دور زدن ظاهر می شود، اما در بیشتر موارد خطای دور زدن روی پروژه نهایی تأثیر نمی گذارد. برای جلوگیری از خطاهای بزرگ هنگام اجرای مدل، مهم است که داده های وارد شده را دوباره مورد انتقاد قرار دهید تا با نمایشگر مطابقت داشته باشد. توجه داشته باشید که یک چهار درخت وارد شده را نمی توان مستقیماً مورد بازخوانی قرار داد، و در حالی که می توان از آن برای تعیین مقادیر مورد نیاز برای تولید یک Quadtrees استفاده کرد، باید Quadtrees وارد شده را به جای بازتولید، حذف کرد.

همه داده ها را مرور کنید تا مطمئن شوید به درستی تراز شده اند. اگر اطلاعات وارداتی زیادی دارید، این یک مرحله مهم است. در صورت لزوم می توانید از Translate استفاده کنید تا تنظیمات جزئی انجام دهید، اما در صورت عدم انطباق زیاد این توصیه نمی شود.

هنگامی که تأیید کردید که تمام داده های وارد شده در یک راستا هستند، سپس شبکه quadtree را با استفاده از پوشش مولد Quadtrees ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که قاب شبکه به درستی روی داده های وارد شده قرار گرفته است. توجه داشته باشید که هنگام ایجاد یک Quadtrees ، مدل SMS برای مناطقی که داده آنها از دست رفته است، SMS نخواهد بود. شبکه تازه تولید شده از همان پروجکشن Display Projection استفاده خواهد کرد.

پس از داشتن Quadtrees با طرح و واحد صحیح ساخت، می توانید ساخت پروژه خود را به پایان برسانید. داشتن quadtree در پیش بینی صحیح به طور قابل توجهی احتمال مواجه شدن با خطا در پروژه شما را کاهش می دهد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools