دانلود برنامه محاسبه آزمایش پمپاژ آبخوان - اکسل :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود برنامه محاسبه آزمایش پمپاژ آبخوان - اکسل


یک آزمایش پمپاژ آبخوان برای ارزیابی یک سفره آبخوان از طریق "تحریک" سفره آب زیرزمینی با پمپاژ مداوم، و مشاهده "واکنش" سفره (سطح آب) در چاه های مشاهده است. آزمایش آبخوان ابزاری رایج است که هیدرولوژیست ها برای توصیف سیستم سفره های زیرزمینی، آبخوان ها و مرزهای سیستم جریان استفاده می کنند. کاربران می توانند برنامه را به دو روش اجرا کنند.

این برنامه تحت عنوان Non-Leaky (Theis) and Leaky (Hantush-Jacob) شناخته می شود؛ و توسط دانشگاه ایلینویز آمریکا تهیه شده است.



نسخه آنلاین

ساده ترین راه راه اندازی یک برنامه کاربردی جاوا و اجرای تست است. برای اجرای Java Applet باید Google Chrome و افزونه CheerPJ یا IE Tab Chrome را نصب کنید. اما چرا به به برنامه CheerPJ جهت اجرای این وب اپلیکیشن نیاز دارید؟ جواب ساده است! زیرا چند سالی هست که دیگر مرورگرهای اینرتنتی از برنامه های نوشته شده به زبان جاوا پیشتیبانی نمی کنند. این افزونه مشکل این بخش از داستان را حل می کند.


دانلود افزونه CheerPJ از اینجا


 بعد از نصب این افزونه، برنامه را با گوگل کروم (وب اپلیکیشن) باز کنید:


برنامه آنلاین محاسبه آزمایش پمپاژ آبخوان


فایل اجرایی jar 

کاربران همچنین می توانند برنامه جاوا را به عنوان یک پرونده jar بارگیری کرده و از کامپیوتر خود اجرا کنند به شرطی که Java Run Time را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشد.

در دستگاه ویندوز، jar قابل اجرا را می توان معمولاً با دوبار کلیک روی پرونده jar بارگیری شده، اجرا کرد. در غیر اینصورت کاربران باید ترمینال را باز کنند، فهرست فعلی را به فهرست حاوی فایل jar تغییر دهند و دستور زیر را اجرا کنند:

 java -jar nonleakyaquifer.jar


دانلود برنامه jar محاسبه آزمایش پمپاژ آبخوان


ماکرو اکسل

هنگامی که کاربران این برنامه را اجرا می کنند، قادر خواهند بود داده های اندازه گیری شده (زمان در مقابل کشش) را از یک پرونده دیسک وارد کنند.

پرونده ورودی دارای یک قالب خاص است. یک ماکرو اکسل (AquiferDataInput.xls) وجود دارد که کاربران می توانند از آن برای ورودی زمان در مقابل داده استفاده کنند. داده های کشش این ماکرو اکسل پرونده ورودی را در قالب مناسب تولید می کند.


دانلود برنامه ماکرو اکسل محاسبه آزمایش پمپاژ آبخوان



اگر سوالی دارید می توانید راهنمای کاربر را با کلیک بر روی دکمه زیر بخوانید: که نحوه استفاده از برنامه را در قالب PDF موجود است.


دانلود راهنمای استفاده از برنامه تست پمپاژ AQUIFER













نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools