نتایج نظرسنجی روز جهانی آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




نتایج نظرسنجی روز جهانی آب


به عنوان حامیان رسمی WorldWaterDay# سازمان ملل متحد، ما یک سری نظرسنجی در شبکه های اجتماعی داشتیم تا طیف وسیعی از مسائل مربوط به آب و SDG 6 را برجسته کند. ما با بیش از 2000 پاسخ به نظرسنجی هایمان، تعامل زیادی در بین پیروان خود دیده ایم. از همه شما که شرکت کردید بسیار سپاسگزارم - در اینجا آمار و حقایق جالب وجود دارد!


ما پرسیدیم: به نظر شما در حال حاضر چه مقدار فاضلاب در سطح جهان با ایمنی تصفیه و مدیریت می شود؟ بیشتر شما کمتر از 10٪ پاسخ داده اید. امروز، مطابق با طرح نظارت بر آب سازمان ملل متحد SDG 6، بیش از 80٪ آب در سطح جهان با خیال راحت تصفیه نمی شود. این یک فرصت از دست رفته است: فاضلاب با مدیریت ایمن منبع ارزان، آب پایدار، انرژی، مواد مغذی و سایر مواد قابل بازیابی است.

 

ما پرسیدیم: به نظر شما صنعت آب چه نقشی می تواند در حفاظت از محیط زیست و اکوسیستم ها داشته باشد؟ بیش از 95٪ پاسخ دهندگان موافقت کردند که صنعت آب می تواند نقش بسزایی داشته باشد. از اقتصاد مدور، تا راه حل های مبتنی بر طبیعت، بخش آب مطمئناً نقشی بزرگ در دستیابی به آینده ای سبزتر بازی خواهد کرد. مدیریت صحیح آب می تواند مزایای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را فراهم کند، در حالی که از اکوسیستم های آب شیرین نیز محافظت می کند.

 

ما پرسیدیم: آیا فکر می کنید WASH فراگیر متناسب با نیازهای زنان و دختران باید از اولویت های جهانی باشد؟ 20٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که این اتفاق قبلاً رخ داده است، اما با توجه به بیش از 70٪، هنوز موارد بیشتری باید اتفاق بیفتد. امروزه بسیاری از زنان و دختران در کشورهای کم درآمد احساس امنیت نمی کنند یا به دلیل کمبود امکانات کافی و ایمن در مدارس، اجتماعات یا محل کار خود با موانعی در برابر تحصیلات و حرفه خود روبرو هستند. سرویس بهداشتی فراگیر یک بازیگر برای آموزش دختران و توانمندسازی زنان است.


منبع: بخش آب سازمان ملل












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools