وارد کردن پروژه های قدیمی تر به GMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




وارد کردن پروژه های قدیمی تر به GMS


آیا پروژه GMS قدیمی تری دارید که باید در نسخه فعلی GMS آن را باز کنید؟ شاید شما بخواهید یک پروژه قدیمی را وارد نسخه جدیدتر GMS کنید تا بتوانید از ویژگی های جدیدی که به GMS اضافه شده اند استفاده کنید. کار با پروژه های قدیمی گاهی اوقات ممکن است مشکل باشد. نسخه های قدیمی GMS دیگر پشتیبانی نمی شوند و با گذشت زمان خراب می شوند. در این مقاله توضیحات بیشتری در مورد چرایی این اتفاق و آنچه می توان برای وارد کردن پروژه های قدیمی خود به نسخه فعلی GMS توضیح داد.


به طور کلی، GMS به ندرت در افتتاح پروژه هایی که فقط چند سال از عمر آنها گذشته است با مشکلی روبرو می شود. به عنوان مثال، نسخه فعلی GMS نسخه 10.5 است. پروژه هایی که در نسخه های GMS 10.0 یا 10.1 ایجاد شده اند، احتمالاً بدون هیچ مشکلی افتتاح می شوند. برای پروژه هایی که قدیمی تر هستند، به عنوان مثال پروژه هایی که بیش از ده سال پیش ایجاد شده اند، برخی از مسائل ممکن است رخ دهد.


با گذشت زمان، تغییرات در رابط GMS، تغییر در سیستم عامل ویندوز و سایر عوامل ممکن است باعث شود پروژه شما در نسخه فعلی GMS باز نشود. همچنین، نحوه ذخیره شدن پرونده های داده ممکن است باعث عدم خواندن داده ها شود.


وقتی پروژه قدیمی تری دارید که نمی تواند وارد GMS شود، می توانید چند روش را امتحان کنید تا آن را به نسخه فعلی GMS وارد کنید.


خطا در باز کردن یک پروژه قدیمی در GMS 10.5

روش اول مهاجرت پروژه از طریق نسخه های مختلف GMS است. این کار با افتتاح پروژه از طریق نسخه های متوالی جدیدتر GMS انجام می شود. به عنوان مثال، اگر پروژه شما در ابتدا در GMS 8.1 ساخته شده است و در GMS 10.5 باز نمی شود، می توانید با باز کردن پروژه در GMS 9.0 شروع به کار کنید و در صورت واردات صحیح پروژه، آن را ذخیره کنید. پس از این، سعی کنید پروژه را در GMS 10.0 باز کنید و دوباره پروژه را ذخیره کنید. در آخر، ببینید آیا پروژه در GMS 10.5 باز می شود یا خیر. در حین انجام این مرحله، پروژه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دست نخورده باقی مانده است. برخی از اصلاحات احتمالاً به دلیل نحوه عملکرد فرآیند مهاجرت مورد نیاز است.


اگر مجوز فعلی دارید، تیم پشتیبانی فنی Aquaveo می تواند به شما کمک کند نسخه های قدیمی نرم افزار را بدست آورید.


روش دوم بازسازی پروژه در نسخه فعلی GMS با استفاده از پرونده های پروژه اصلی است. برای پروژه های MODFLOW، این کار با وارد کردن فایلهای MODFLOW بومی انجام می شود. GMS همچنین می تواند پرونده های MODFLOW را که توسط GMS صادر می شود، بخواند. همچنین ممکن است لازم باشد پرونده های منفرد مانند پرونده های نقشه یا فایل های شبکه را وارد کنید. با استفاده از این روش ممکن است همه چیز را از پروژه قدیمی دریافت نکنید، اما باید بتوانید به اندازه کافی برای ایجاد یک پروژه کامل و کارا به دست آورید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools