پیش بینی افزایش دمای کشور :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




پیش بینی افزایش دمای کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: روز دوشنبه ( ۲۷ اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود و از امروز ( پنجشنبه) تا دوشنبه روند افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور حاکم می‌شود.


صادق ضیاییان، گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت) در دامنه‌های جنوبی البرز شامل استانهای زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، برخی نقاط شرق سواحل خزر بخصوص در مازندران، ارتفاعات رشته کوه البرز، شمال غرب کشور، دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، کرمان و شمال هرمزگان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد تگرگ، پیش‌بینی می‌شود. 


وی افزود: روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) در مناطق ذکر شده با این تفاوت که در شمال غرب سامانه تضعیف شده و وضعیت مشابه روز قبل است. یکشنبه( ۲۶ اردیبهشت) در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط دامنه‌های جنوبی آن و برخی نقاط زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه( ۲۷ اردیبهشت) در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود و از امروز ( پنجشنبه) تا دوشنبه روند افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور حاکم می‌شود. 


ضیائیان تاکید کرد: در سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد. جمعه و شنبه ( ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت) خلیج فارس بویژه در نواحی مرکزی مواج است. 


ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴اردیبهشت) کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools