کنگره جهانی آب دیجیتال: چگونه می توان آب را بهتر بازگرداند؟ :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کنگره جهانی آب دیجیتال: چگونه می توان آب را بهتر بازگرداند؟


ما خوشحال می شویم که از شما در کنگره جهانی آب جهانی دیجیتال IWA استقبال کنیم. این واقعه مجازی یک مورد کلاسیک ضروری بودن مادر اختراع بوده است. در نتیجه Covid-19، هیچ یک از ما در سال 2020 نمی توانستیم رو در رو ملاقات کنیم. با این حال، با توجه به اینکه IWA برنامه برجسته فعالیت خود را ایجاد کرده بود، ما همچنان می خواستیم بستر مشترکی برای ایده ها و شبکه برای اعضا و ذینفعان فراهم کنیم.


این عزم راسخ بودن یک نیروی مثبت برای صنعت ما، با وجود چالش هایی که با آن روبرو هستیم، ارزش IWA را برای اعضای ما و صنعت برجسته می کند.


اکنون تمرکز ما در حال افزایش به سمت مسائل فعلی و آینده ای است که بخش آب با آن روبرو است و ارائه راه حل های قانع کننده و ماندگار. بخش کلیدی این برنامه "بهتر بازگرداندن" است، عبارتی که اخیراً توسط سازمان ملل و بانک جهانی منتشر شده است.


بنابراین س Ourال ما از همه شما این است - چگونه بخش آب می تواند در بازسازی اقتصاد و جوامع ما پس از ویروس کرونا به شیوه ای که از محیط طبیعی محافظت می کند و پایدار است، نقشی داشته باشد؟


ما اعتقاد داریم که فرصت های عظیمی در همه زمینه های جهان وجود دارد. به عنوان مثال، فناوری می تواند نقشی اساسی در بهبود دسترسی به آب و فاضلاب در کشورهای کم درآمد داشته باشد. در همین حال، بسیاری از کشورهای با درآمد بالا رویکردی دایره ای در استفاده از آب ندارند - به این معنی که بازده های قابل توجهی وجود دارد.


IWA مشتاق بحث در مورد این موضوع در کنگره جهانی آب دیجیتال و همچنین نمایش سخنرانی های ده ها عضو از سراسر جهان در شش موضوع است.


علاوه بر برنامه اصلی، یک سالن ارائه پوستر نیز وجود دارد، که تحقیقات و بینش بیشتر در مورد چگونگی حرکت به دنیایی با آب و هوای بیشتر را پوشش می دهد. این رویداد همچنین میزبان جوایز IWA و همچنین ارائه شبکه، فرصت مشاهده سه مستند هیجان انگیز آب بصورت رایگان و غیره خواهد بود.


اکنون زمان آن است که همه ما با تمرکز لیزری مانند راه حل ها همکاری و کار کنیم تا بتوانیم مزایای آن را در مجموعه ای از نتایج اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی و بهداشتی احساس کنیم. بنابراین امیدواریم که این رویداد جذاب، آموزنده و جذاب باشد - و به توسعه این گفتگوها و ابتکارات کمک کند.


ما مشتاق دیدار شما در انجا هستیم! کنگره دیجیتال از 24 مه تا 4 ژوئن 2021 برگزار می شود، برای دسترسی به سیستم عامل بر روی این لینک کلیک کنید.













نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools