اجتناب از Grid Over Refinement در GMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




اجتناب از Grid Over Refinement در GMS

هنگام ساخت شبکه ای برای مدل آب زیرزمینی خود، مطمئناً ساخت یک شبکه واقعاً تصفیه شده می تواند وسوسه انگیز باشد. در حالی که این وسوسه قابل درک است، مشکلات خاصی وجود دارد که می تواند ناشی از داشتن شبکه ای باشد که بیش از حد اصلاح شده است. این پست به برخی از دلایل جلوگیری از اصلاح بیش از حد شبکه خود در GMS اشاره می کند. البته دلایل موجهی برای اصلاح بخش هایی از شبکه شما وجود دارد. بخش هایی از شبکه که مناطق کلیدی هستند باید اصلاح شوند. این باید فقط در مناطق اطراف چاه ها یا سایر سازه هایی که برای مدل مهم هستند انجام شود. با اصلاح نواحی کلیدی، مناطق مهم شبکه در طول اجرای مدل مورد توجه بیشتری قرار خواهند گرفت. با این حال، پالایش بیش از حد شبکه شما می تواند باعث ایجاد برخی مشکلات شود، از جمله برخی از موارد زیر که در اینجا ذکر شده است.


هنگامی که در حال پالایش هستید، سلول های شبکه بیشتری را در شبکه خود ایجاد می کنید. هر یک از این سلول ها در محاسبه اجرای مدل استفاده می شود. شبکه‌ای که بیش از حد پالایش شده است، معمولاً سلول‌های زیادی دارد که باید در محاسبات مدل استفاده شوند، که بسیاری از آنها غیر ضروری هستند. این باعث می‌شود که اجرای مدل کندتر و طولانی‌تر از همان مدل بدون اصلاح بیش از حد طول بکشد.


از آنجا که یک شبکه بیش از حد تصفیه شده حاوی سلول های تصفیه شده در مناطق غیر مهم پروژه است، داده های این مناطق گاهی اوقات می توانند نتایج را تغییر دهند. اجرای مدل به طور کلی بین بخش های مهم و غیر مهم شبکه تمایز قائل نمی شود. وقتی با بخشی از شبکه مواجه می شود که سلول های زیادی دارد، تمام داده هایی را که می تواند برای آن ناحیه جمع آوری می کند. در یک شبکه بیش از حد تصفیه شده، این می تواند به این معنی باشد که داده های بیشتری از نیاز مدل جمع آوری می کند، که گاهی اوقات می تواند نتایج را تغییر دهد.


بزرگترین مشکلی که ما اغلب می بینیم زمانی است که شبکه های تصفیه شده بیش از حد باعث می شود که مدل همگرا نشود. یک بار دیگر، یک شبکه بیش از حد تصفیه شده سلول های زیادی خواهد داشت و داده های غیر ضروری بسیار زیادی را جمع آوری می کند. همه اینها می تواند مدل را تحت الشعاع قرار دهد و باعث واگرایی مدل شود. برای حل این مشکل، باید شبکه را ساده کنید تا اجرای مدل بر روی مناطق کلیدی مدل متمرکز بماند.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools