دانلود و معرفی بسته نرم افزاری AES - سیستم مدیریت اطلاعات سیل :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود و معرفی بسته نرم افزاری AES - سیستم مدیریت اطلاعات سیل

    ابزار AES یک بسته های نرم افزاری برای هیدرولوژی، هیدرولیک، و دیگرموضوعات منابع آب می باشد که در سال 1981 توسعه یافته است.  این بسته برای استفاده توسط چندین سازمان کنترل سیل در کالیفرنیا به تصویب رسید، و همچنین بر طبق براوردها AES یک بسته نرم افزاری انتخابی برای بیش از 500 سازمان دولتی، دانشگاه ها، مراکز خصوصیT شرکت های مهندسی و مشاوران بوده است.

    مجموعه برنامه های AES برای آماده سازی طرح های زهکشی سطح کارشناسی ارشد در گستره ی 55 شهر و کشور استفاده شده است، و سیستم مدیریت اطلاعات AES تحت عنوان سیستم مدیریت اطلاعات سیلاب (SIMS) برای استفاده در حفظ و تداوم طرح های زهکشی در سطح کارشناسی ارشد 27 شهر به تصویب رسید  که از آن جمله می توان به لس آنجلس، هانتینگتون بیچ، ویستا، فولرتون، تورنس، و... اشاره نمود.

    توسعه دهندگان برنامه AES شامل اساتید بازنشسته، تد روماکدا، در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون؛ پروفسور هوارد چانگ، دانشگاه ایالتی سان دیگو. دکتر یوهانس دوریس، دانشگاه کالیفرنیا، دیویس؛ دکتر پائولو از EnviroCOMP. توسعه دهندگان برنامه AES نویسندگان راهنمای چند آژانس کنترل سیل هیدرولوژی، نشریات دولتی آمریکا، کتاب ها و مقالات در حیطه موضوعاتی که در آدرس و محتوای نرم افزار AES وجود دارد، هستند. توسعه دهندگان برنامه AES همچنین خدمات پشتیبانی نرم افزار را فراهم می کنند.

    بعلاوه AES شما را تشویق به مقایسه مهارت ها و تجربیات بدست آمده از توسعه دهندگان برنامه AES و کارشناسان پشتیبانی آن در مقابل دیگر عرضه کنندگان نرم افزار هیدرولوژی/هیدرولیک می کند. در لینک ذیل شما به منابع دریافت و راهنمای این بسته دسترسی خواهید داشت.

ورود به پایگاه اینترنتی بسته نرم افزاری AES












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools