ارائه 461 مقاله در شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




ارائه 461 مقاله در شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران


دبیر کنفرانس ملی هیدرولیک کشور گفت: برای کنفرانس ملی هیدرولیک 461 مقاله علمی مورد پذیرش قرار گرفته که 120 مقاله به صورت سخنرانی و 341 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود. اکبر صفرزاده در کنفرانس ملی هیدرولیک در اردبیل اظهار کرد: منابع آب زیرزمینی کشور با توجه به بهره‌برداری‌های غیراصولی در سال‌های اخیر به شدت کاهش پیدا کرده و این امر نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی را در تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای هموطنان به وجود آورده است.


وی به بهره‌برداری بیش از حد از منابع آب زیرزمینی به ویژه استحصال چاه‌ها اشاره کرد و گفت: از 609 دشت کشور، 300 دشت ممنوعه و بحرانی لقب گرفته که یکی از این دشت‌ها، دشت اردبیل است.


دبیر کنفرانس ملی هیدرولیک کشور یادآور شد: برای رفع این دغدغه و تامین پایدار منابع آب، انجمن هیدرولیک با همکاری صنعت آب کشور کنفرانس‌های سالانه‌ای را با هدف ارائه راهکارهای علمی و منطقی برگزار می‌کند،‌ امسال نیز این کنفرانس با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی در حال برگزاری است.


صفرزاده به مشارکت نهادهای غیردولتی، آب منطقه‌ای، محیط زیست، آب و فاضلاب و دانشگاه‌های استان در برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: حاصل این نشست‌ها در حوزه احیا و تعادل‌بخشی منابع آب با اولویت تعادل‌بخشی دشت اردبیل است تا بتوانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.


وی به ارائه مقالات، نشست‌های تخصصی با حضور اساتید کشور، برگزاری چهار کارگاه تخصصی و آموزشی و برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت آب و صنایع وابسته اشاره کرد و افزود: قطعا از مشاوره‌های شرکت دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت آب در این زمینه استقبال می‌کنیم.


دبیر کنفرانس ملی هیدرولیک کشور تصریح کرد: با بررسی 651 مقاله ارسال‌شده به دبیرخانه کنفرانس به همت کمیته داوری با ترکیب 115 نفر از اساتید برجسته کشور، 461 مقاله به صورت علمی پذیرش شد که 120 مقاله در قالب سخنرانی و 341 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools