جدیدترین نسخه کد واسنجی شبیه سازهای آبخوان :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




جدیدترین نسخه کد واسنجی شبیه سازهای آبخوان


آنچنان که در ذیل می خوانید، سایت انتشار دهنده کد PEST برای بهبود کارایی و شخصی سازی کد واسنجی خود راهنمای کاربرد و توسعه مدل را برای برنامه نویسان ارائه می دهد. توضیحات زیر می تواند برای علاقه مندان به شبیه سازی های محیطی و بخصوص آب زیرزمینی کارا باشد.

چه ویژگی جدیدی در PEST نسخه 14 است؟ چند رفع اشکال و برخی از بهبود کارایی های جزئی. با این حال، تغییر بزرگ سازگاری با PEST_HP - در نسخه جدید PEST است که طراحی آن برای استفاده در محیط های بسیار موازی مانند حالت ابری بهینه سازی شده است. شما می توانید PEST_HP را از وب سایت PEST.cloud دریافت کنید.


ارتقا به PEST همواره با نسخه های قبلی PEST سازگار بوده است (به عنوان PEST نسخه 14). با این حال سازگاری پیشین از نسخه 14 PEST با PEST_HP تضمین می کند که نسخه 14 PEST، موجودیت های ورودی و خروجی PEST را که برای PEST_HP معنا دارد تحمل می کند. به طور مشخص:


نسخه 14 PESTCHEK به عنوان یک پرونده ورودی جهانی برای یک پایگاه داده ورودی PEST_HP و همچنین برای یک مجموعه داده ورودی PEST عمل می کند؛

نسخه PEST از PEST می تواند فایل های starter hp را برای PEST_HP بنویسد، این باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه های استفاده از PEST_HP cloud می شود.

برنامه های سودمند مانند SVDAPREP که یک پایگاه داده ورودی برای PEST را ایجاد می کنند، یک مجموعه داده ورودی برای PEST_HP را نیز ایجاد می کنند؛

برنامه های سودمند مانند PWTADJ1، PWTADJ2، SSSTAT و دیگر موارد که فایل رکورد PEST را می خوانند نیز می توانند فایل رکورد اجرای PEST_HP را بخوانند (که در برخی از راه های کوچک و مهم از پرونده رکورد PEST متفاوت است).


آخرین نسخه PC PEST را دانلود کنید.


محتویات را به یک دایرکتوری ذکر شده منتقل و در محیط متغیر PATH باز کنید. (این بسیار مهم است زیرا هنگام ارزیابی پارامترهای SVD کمک می کند PEST برنامه های parcalc.exe و picalc.exe را اجرا می کند. این سیستم عامل می داند کجا می تواند آن را پیدا کند).

اطمینان حاصل کنید که دایرکتوری هایی که نسخه های قدیمی تر PEST را دارند، دیگر در رشته PATH نیستند، زیرا نسخه های قدیمی parcalc.exe و picalc.exe با PEST جدید سازگار نیستند.

نسخه 64 بیت از برنامه های خاصی از مجموعه PEST را با استفاده از کامپایلر 64 بیتی (Intel (R کامپایل کنید.


دانلود BEOPEST برای ویندوز.

آخرین نسخه یونیکس PEST را دانلود کنید.


باز کردن محتویات را برای پیدا کردن یک فایل tar با کد PEST،makefile و نمونه ها باز کنید. فایل tar را به یک پوشه مناسب بر روی دستگاه خود کپی کنید، به عنوان مثال یک پوشه به نام / pest. سپس محتویات آن را با استفاده از کلید "-xvf" استخراج کنید. دستورالعمل های ارائه شده در مستندات مربوط به یونیکس PEST را دنبال کنید (لینک را در بخش "مستندات" در بالا ببینید).


تهیه و ترجمه: بهزاد سرهادی












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools