رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی فردا آغاز به‌کار می‌کند :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی فردا آغاز به‌کار می‌کند

رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی برای اولین بار در کشور همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب از سوم تا پنجم تیرماه جاری در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار می‌شود.

در این رویداد که با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی به‌ویژه وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود، طرح‌های اجرا شده شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های غیردولتی و دولتی در زمینه صرفه‌جویی مصرف آب، کاهش تلفات آب، بازچرخانی آب و یا کاهش آلودگی آب معرفی خواهد شد.

در این رویداد وزرای نیرو، صمت و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به عنوان سخنرانان اصلی اولین همایش ملی سازگاری با کم آبی حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، نمایشگاه تخصصی این رویداد نیز با محوریت معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی، از دوم تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود و برای شرکت‌هایی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه را نداشته باشند، نمایشگاه مجازی در تارنمای رویداد به آدرس waterhouse.ir/wsa به شکل دائمی تدارک دیده شده است.

در روز پایانی این رویداد ملی که از فردا تا پنجم تیرماه جاری برگزار می‌شود، از طرح‌های برگزیده و تلاشگران عرصه‌های سازگاری با کم‌آبی تجلیل خواهد شد.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools