ابزارهای جدید آمادگی سیلاب برای رودخانه تگزاس :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




ابزارهای جدید آمادگی سیلاب برای رودخانه تگزاس

نقشه سیلاب رودخانه مدینه در نزدیکی بندرا، تگزاس


ابزار جدیدی برای آمادگی سیلاب در حال حاضر برای رودخانه مدینا در نزدیکی بندرا، تگزاس، از سازمان زمین شناسی ایالات متحده، اداره رودخانه بندر شهرستان و منطقه زیرزمینی و شورای توسعه آب تگزاس در دسترس قرار گرفته است. منابع شامل دو ایستگاه جدید جیپیاس جریان واقعی USGS در بالادست از بندرا، مجموعه ای از نقشه های طغیان سیل برای یک کشش 23 مایل در امتداد رودخانه مدینا و ابزار ارتباطی آنلاین است.

شهرستان بندر چندین سیل شدید را تجربه کرده است، از جمله سیل های ویرانگر در سال های 1978، 2002 و 2015. نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد سیلاب برای ساکنان بالادست و پایین دست از راهپیمایی USGS بندرا مشخص شد.


دیوید ماوک، مدیر کل اداره رودخانه بندرا و بندر آب زیرزمینی گفت: "این ابزارهای جدید آمادگی سیلاب به مدیران اضطراری این امکان را می دهد که یک واکنش دقیق در هنگام وقوع سیل برای کمک به حفظ جان و مال خود انجام دهند.


هر یک از 29 نقشه سیلاب میزان وسعت طغیان برای عمق آب خاص را نشان می دهد که توسط ایستگاه پیمایش بندر اندازه گیری شده است. با مراجعه به نقشه مناسب، پاسخگویان اضطراری می توانند شدت طغیان را تعیین کنند، جاده ها و عوارضی را که ممکن است در زیر آب باشد شناسایی کنند و برای اطلاع رسانی یا تخلیه ساکنان برنامه ریزی کنند. گزارش و برگه حقایق نیز اکنون در دسترس است.


این نقشه سیلاب طغیان کننده سطح آب در 10، 13، 14، 24 و 38 فوت در ایستگاه جریان سازی USGS در رودخانه مدینا در بندرای تگزاس را نشان می دهد. تصویر پوشاننده آبگرفتگی رودخانه مدینا در نزدیکی گل نهر در جریان سیل ژوئیه 2002 را نشان می دهد.


پیتر لیک رئیس هیئت مدیره TWDB گفت: TWDB خوشحال است که از این پروژه به عنوان بخشی از تلاش ما برای کمک به مردم تگزاس می باشد تا خود را برای سیل آماده کنند. علم و برنامه ریزی مبانی اجرای پروژه های کاهش سیل در تگزاس هستند که در نهایت می توانند جان انسانها را نجات دهند.


اطلاعات ارائه شده برای کمک به مدیران اورژانس و راهنمایی مردم در استفاده از اقدامات احتیاطی در نظر گرفته شده است. امکان تجسم میزان احتمالی سیلاب ممکن است ساکنان را به انجام اقدامات احتیاطی و هشدارهای توجه تشویق کند. منابع همچنین می توانند به کمپین ها و تفریحیان در زمینه آب کمک کنند تا ضمن شرکت در فعالیت های در فضای باز، تصمیماتی آگاهانه درباره ایمنی بگیرند.


دو ایستگاه جدید USGS که به تازگی نصب شده اند، در بخش غربی و شمالی رودخانه مدینا در نزدیکی مدینا، تگزاس واقع شده اند. ایستگاه مجهز به WaterAlert است، خدماتی که در صورت فراتر رفتن از سطح تعریف شده توسط کاربر، پیام های متنی یا ایمیل را در اختیار کاربران قرار می دهد.


سایر منابع سیل USGS شامل برنامه "آب در حال حرکت" در تگزاس است، که روشی آسان برای کاربران تلفن همراه است تا هنگام حرکت، به اطلاعات آب اطراف خود دسترسی پیدا کنند. داشبورد USGS Texas Water و همراه با فیدهای توییتر، USGS_TexasFlood و USGS_TexasRain، در نوک انگشتان عمومی روی رایانه رومیزی یا تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه نیز وجود دارند تا سریعاً اطلاعات آب و هوا را برای یک منطقه ارائه دهند.


USGS Flood Inundation Mapper با عمق آب 38 فوت


تصویری از USGS Flood Inundation Mapper با یک لایه عمق آب مطابق با 38 فوت در ایستگاه آبگیر جریان USGS در رودخانه مدینا در بندرای تگزاس.


ایستگاه جدید USGS در رودخانه غربی رودخانه مدینا در نزدیکی بندرا ، تگزاس


این ایستگاه جدید USGS در رودخانه غربی رودخانه مدینا به جریان و کنترل سیلاب رودخانه مدینا کمک خواهد کرد. این یکی از دو ایستگاه جدید جیپیاس جریان واقعی USGS است که اخیراً از بالادست بندرا نصب شده است. اعتبار: USGS، دامنه عمومی.


ایستگاه جدید USGS در بخش شمالی رودخانه مدینا در بندرای تگزاس


این ایستگاه جدید USGS در شمال رودخانه مدینا به کنترل جریان و سیلاب رودخانه مدینا کمک خواهد کرد. این یکی از دو ایستگاه جدید جیپیاس جریان واقعی USGS است که اخیراً از بالادست بندرا نصب شده است. اعتبار: USGS ، دامنه عمومی.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools