ظرفیت گردشگری آب در استان خراسان رضوی :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




ظرفیت گردشگری آب در استان خراسان رضوی

شناسایی و تصویب ۱۱ ظرفیت گردشگری آب در استان خراسان رضوی

۱۱ ظرفیت گردشگری آب استان خراسان رضوی، در اولین جلسه کمیته هماهنگی استانی شناسایی و به تصویب رسید. در اولین جلسه کمیته هماهنگی استانی با محوریت بررسی شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات پیرامون آنها که با حضور مدیران و معاونان شرکت آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی خراسان رضوی به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد، ۱۱ ظرفیت گردشگری آب استان به تصویب رسید.

"محمد علایی" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه در این راستا باید از فناوری‌های بخش خصوصی استفاده کرد، افزود: اطلاع رسانی و در معرض دید عموم قرار دادن دارایی‌های ملی بخش آب در سالیان گذشته، ایجاد امید و افزایش دانش ملی و نهایتا رضایت ملی از کارهای انجام شده را در پی دارد.

وی گفت: اگر فضای مناسبی برای مردم و سرمایه گذاری غیردولتی ایجاد شود و امکانات، خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگرپذیری فراهم شود حتما گردشگران زیادی استقبال خواهند کرد.

 در ادامه با بررسی شیوه نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی پیرامون آنها مقرر شد کمیته فنی برای ارائه راهکارهای تسریع در اجرای شیوه نامه تشکیل و نتایج آن در جلسه بعدی کمیته هماهنگی برای تصویب ارایه شود.

این گزارش حاکی است، ۱۱ ظرفیت گردشگری شناسایی شده شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در منابع و تاسیسات آبی مورد تایید و تصویب کمیته هماهنگی استانی قرار گرفت و مقرر شد به منظور تایید به کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری ارسال شود و سازمان میراث فرهنگی نیز در جلسه بعدی ظرفیت‌های گردشگری شناسایی شده خود را ارایه دهد.

سدهای فریمان، درونگر، زاوین، چهچهه، قره تیکان، دولت آباد و نسر از ظرفیت‌های شناسایی شده شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی به شمار می‌آید.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools