مدل سازی جریان دو بعدی آب با مدل SMS :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مدل سازی جریان دو بعدی آب با مدل SMS


چرا SRH با نرم افزار SMS؟

اس ام اس یک رابط سفارشی به مدل SRH ارائه می دهد که یک روش ساده برای تنظیم پارامترهای مدل و یک رابط کاربر گرافیکی برای اجرای مدل و تجسم نتایج ارائه می دهد. داده های پس زمینه را از منابع متنوعی از GIS تا CAD جمع آوری کنید و از داده های آنلاین از پایگاه های داده های متعدد نقشه ها، تصاویر و داده های ارتفاع دسترسی داشته باشید. اس ام اس به شما امکان می دهد با استفاده از گرافیک های بهینه OpenGL با مدل ها در 3D واقعی ارتباط برقرار کنید و برای ارائه پاورپوینت، چاپ و نمایش های وب عکس های واقع بینانه تهیه کنید.

کاربرد: مدل سازی رودخانه

روش: متناسب 2D

توسعه دهنده: دفتر احیا منابع آب ایالات متحده

SRH-2D یک مدل تأیید شده FEMA است


رابط کاربری SRH سفارشی در lمدل SMS 12.1 و بعد از اجرای مدل در شبیه سازی های متعدد پشتیبانی می کند و همچنین از سازه های هیدرولیکی از قبیل رودخانه ها، مناطق فشار، دروازه و انسداد پشتیبانی می کند.


توضیحات SRH:

SRH-2D یک مدل هیدرولیک است که توسط دفتر بازآفرینی ایالات متحده ساخته شده است و شامل یک طرح عددی بسیار قوی و پایدار با یک الگوریتم خشک کردن و مرطوب کردن یکپارچه است. در این مدل از یک شبکه انعطاف پذیر استفاده شده است که ممکن است شامل سلول های دلخواه باشد، چه از عناصر چهار ضلعی و چه مثلثی، که در ضمن به حداقل رساندن تقاضای محاسبه، دقت محلول را ارتقا می بخشد. برنامه های مدل سازی SRH-2D شامل جریان هایی با سازه های درون رودخانه، از طریق خم ها، با رودخانه های فرورفته، با کانال جانبی و بازده های کشاورزی و با سیستم های کانال بافته است. SRH-2D به خوبی برای مدل سازی سرعت جریان محلی، الگوهای گردابی، چرخش جریان ، تغییر سرعت جانبی، و گردش زیاد کناره رود و لاین ها مناسب است.


ویژگی ها و قابلیت های SRH-2D عبارتند از:

  • معادلات موج دینامیکی با عمق 2 بعدی (معادلات استاندارد سنت ونت) با روش عددی حجم محدود حل می شوند.
  • حالت پایدار و جریانهای ناپایدار ممکن است شبیه سازی می شوند.
  • یک طرح ضمنی که برای یکپارچه سازی زمان برای دستیابی به استحکام و کارایی راه حل مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از مش مستقل شکل بدون ساختار استفاده شده است که شامل مش چهار ضلعی ساخت یافته، مش خالص مثلثی یا ترکیبی از این دو است.
  • همه رژیم های جریان، به عنوان مثال جریان های فرعی، انتقالی و فوق بحرانی، ممکن است به طور همزمان و بدون نیاز به اصلاح ویژه شبیه سازی شوند.
  • مدل دارای یک الگوریتم خشک و مرطوب و مرطوب و مقاوم است.
  • راه حل های خروجی شامل ارتفاع سطح آب، عمق آب، سرعت متوسط ​​عمق، تعداد فروید و تنش برشی بستر است.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools