کارگاه جهانی توافق نامه های فرامرزی آب :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




کارگاه جهانی توافق نامه های فرامرزی آب


کارگاه جهانی توسعه توافق نامه های همکاری فرامرزی آب و یا سایر ترتیبات، از 1-2 آوریل سال 2020 در Palais des Nations در ژنو برگزار می شود.

هدف اصلی این کارگاه حمایت از کشورها و سازمانهای حوزه حوضه در پیشبرد گام به گام همکاری آنها در رودخانه های فرامرزی، دریاچه ها و سفره های آبخیز به ویژه با توجه به توسعه و تحول توافقات یا سایر ترتیبات است. بنابراین این کارگاه همچنین از تلاش کشورها برای تحقق هدف SDG 6.5 پشتیبانی می کند. این کار مراحل مختلف روند توسعه، اتخاذ و تجدید نظر در تنظیمات قانونی را مرور خواهد کرد و برای این منظور، پیرامون موضوعات زیر ساختاربندی خواهد شد:

  • ایجاد و مذاکره چارچوب های قانونی، از جمله پیش نیازها و تکنیک های لازم برای شروع و انجام مذاکره برای توافق نامه؛ طرح های مختلف توافق نامه؛ حداقل جنبه های حقوقی و فنی که یک توافق نامه ممکن است برای عملیاتی کردن آن باشد، پوشش می دهد. ابزارها و روشهایی که می تواند برای اطمینان حاصل شود که توافق نامه ها نیازها و شرایط متغیر را در نظر می گیرد، اعمال می شود؛ روشها و ابزارهای حل اختلاف و نظارت بر انطباق که ممکن است برای جلوگیری و حل اختلافات در نظر گرفته شود.
  • تکامل چارچوب های قانونی موجود، از جمله روشها، ابزارها و روشهای توافق نامه های موجود برای تسهیل اجرای آنها. برای اطمینان از سازگاری با قوانین بین المللی معمول، کنوانسیون های جهانی آب یا دستورالعمل های منطقه ای؛ نقش سازمانهای حوضه رودخانه و سایر اشخاص ثالث در تکامل توافق های موجود.
  • مشارکت پیش بینی شده در این کارگاه از مناطق مختلف جهان امکان تبادل تجربه از حوضه هایی را فراهم می کند که همکاری در سطوح مختلف پیشرفت است و شناسایی چالش های مشترک، راهکارهای مقابله با آنها و آموخته های آن است.


این کارگاه شامل جلسات کامل، مباحث تعاملی و شبیه سازی مذاکره خواهد بود. زبانهای کار انگلیسی، فرانسوی، روسی و اسپانیایی خواهند بود.


دفترچه یادداشت کارگاه و یک برنامه دقیق و مستندات مربوطه در موعد مقرر در صفحه وب جلسه منتشر می شود.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools