مصرف آب در استان گلستان رکورد زد :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




مصرف آب در استان گلستان رکورد زد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شکسته شدن رکورد مصرف آب در استان خبر داد.

" مهیار خسروی " با تاکید بر مدیریت صحیح مصرف آب در این مقطع زمانی اظهار داشت: از اواسط هفته گذشته سیستم های اندازه گیری و پایش این شرکت نشانگر این بود که به طور ناگهانی افزایش مصارف در شهر گرگان اتفاق افتاده که این مصرف مشابه با مصارف در گرم‌ترین روز های فصل تابستان بوده است.

وی در ادامه افزود: وظیفه این شرکت تامین آب بهداشتی و سالم برای هم استانی‌هاست ولی  مردم عزیز می‌توانند با رعایت الگوی صحیح مصرف، نیازهای آبی خود را در زمینه بهداشت و مقابله با شیوع ویروس کرونا متمرکز نموده و مصارف خود را در سایر بخش‌های غیر ضرور به حداقل کاهش دهند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تمامی مشترکان دعوت کرد تا  شستشوها و مصارف غیر ضروری  خود مانند خانه تکانی پایان سال را مدیریت نموده تا در این مقطع زمانی حساس، با مشکل کاهش فشار یا قطعی آب مواجه نشویم.

خسروی در پایان تاکید کرد: مدیریت مصرف آب به معنی مصرف صحیح آب بوده و می‌بایست در این برهه زمانی از شستشوهای غیر ضروری مانند شستشوی خودرو، حیاط، معابر و... خودداری کرده تا با مشارکت تک تک مشترکان عزیز انشاالله دغدغه کمبود آب را نداشته باشیم.












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09120523293-098

W3Schools

W3Schools