دانلود گزارش مدیریت آب هوشمند - SWM :: بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

عضويت در خبرنامه ايـميـل پايگاه بيسيــن - عضويت پس از کليک بر روي لينک فعال سازي که براي شما ارسال خواهد شد تکميل مي شود




دانلود گزارش مدیریت آب هوشمند - SWM


IWRA در نوامبر سال 2018 گزارش مطالعه موردی مدیریت آب هوشمند (SWM) با همکاری K-water را منتشر کرد. این گزارش شامل 10 مطالعه مورد SWM از سراسر جهان و 9 پروژه SWM آینده از طرف کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای نشان دادن پتانسیل SWM در هر دو کشور توسعه یافته و در حال توسعه است. این گزارش نگاهی عمیق در مورد نحوه اجرای این پروژه های SWM، عوامل مؤثر و موانع بالقوه با آن روبرو می کند، و چگونه SWM می تواند در دستیابی به اهداف توسعه پایدار کمک کند. بر اساس تجزیه و تحلیل موردی، این گزارش به پتانسیل های تکثیر و مقیاس پذیری SWM می پردازد و توصیه های سیاستی را برای کمک به تصمیم گیرندگان برای حمایت از اجرای آینده SWM ارائه می دهد.


پروژه مدیریت هوشمند آب

برای حمایت از رشد مستمر SWM ،IWRA با K-Water (شرکت منابع آب کره) برای درک بهتر و ترویج فواید راه حل های SWM از طریق پروژه SWM در حال همکاری است. نتیجه اصلی این همکاری گزارش مطالعات موردی مدیریت آب هوشمند است که هدف آن ترویج ادامه اجرای SWM با به اشتراک گذاشتن دانش و بینش های به دست آمده از پروژه های نمونه SWM از سراسر جهان است.


اهداف پروژه SWM

  • استفاده از SWM را برای چالش های جاری آب ترویج کنید
  • نمایش و ارائه بینش از موارد نمونه SWM از سراسر جهان
  • پروژه های SWM آینده را با برجسته کردن خطرات و موانع SWM در تصمیم گیری ها پشتیبانی کنید
  • سهم SWM را می توانید در دستیابی به SDG ارائه دهید


مدیریت آب هوشمند چیست؟

مدیریت هوشمند آب (SWM) از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و داده ها و پاسخ های در زمان واقعی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از راه حل برای چالش های مدیریت آب استفاده می کند. SWM به منطقه ای تبدیل می شود که علاقه های خود را بیشتر می کند زیرا دولت های سراسر جهان اصول هوشمندانه را در استراتژی های شهری، منطقه ای و ملی خود ادغام می کنند. کاربرد بالقوه سیستم های هوشمند در مدیریت آب گسترده است و شامل راه حل هایی برای کیفیت آب، کمیت آب، آبیاری کارآمد، نشت، فشار و جریان، سیل، خشکسالی و موارد دیگر می باشد.

با استفاده از زیرساخت های SWM مانند سنسورها، کنتورهای هوشمند، مانیتورها، نقشه برداری GIS و ماهواره و سایر ابزارهای به اشتراک گذاری داده ها برای مدیریت آب، می توان راه حل های زمان واقعی اجرا کرد و شبکه های گسترده تری می توانند با هم کار کنند تا چالش های فعلی مدیریت آب را کاهش دهند.


نیروی کار SWM

انجمن خوشحال است که اولین کار گروهی برای مدیریت آب هوشمند IWRA را در سال 2017 راه اندازی کرد. IWRA با فراخوانی علنی برای پنل لیست ها، از متخصصانی از سراسر جهان خواست تا به عضویت کارگروه SWM خود بپیوندند و از طریق پروژه SWM سهم معناداری در SWM داشته باشند. با آب K کار گروه SWM از اعضای منتخب IWRA تشکیل شده است که توسط هیئت اجرایی و دبیرخانه آن پشتیبانی می شوند. پنل پناهندگان فرصت دارند:

  • با بررسی و ارائه مشاوره در مورد مطالعات نمونه نمونه SWM که هم اکنون توسط متخصصان آب از 10 کشور در سراسر جهان تهیه شده است، در پروژه جدید مدیریت هوشمند هوشمند مشارکت کنید.
  • اطلاعات خود را برای تجزیه و تحلیل موارد ارائه دهید تا IWRA بتواند بینش وسیع تری در مورد آب در مورد چگونگی کمک SWM در حل مشکلات فعلی آب و حمایت از اهداف توسعه پایدار چه به طور مؤثر و چه بهینه ای به اشتراک بگذارد.
  • تعامل و ایجاد ارتباطات و ایجاد ارتباط بین اعضای IWRA در بین رشته های حرفه ای خود و همچنین کمک به پروژه ها و ابتکاراتی که در غیر این صورت برای افراد متخصص در این زمینه غیرقابل دسترسی خواهد بود.

از آنجایی که مدیریت هوشمند آب یک زمینه غوطه ور است، ما از دریافت چنین علاقه ای در مورد این پروژه و کار گروه SWM از کارشناسان در طیف وسیعی از زمینه های مرتبط با آب، خوشحال شدیم که 22 متقاضی نماینده 12 کشور از سراسر جهان، از هر دو کشور توسعه یافته و در حال توسعه بودند. مناطق توسعه یافته این متخصصان دانش و مهارت خود را در مدیریت منابع آب، فناوری، مهندسی، برنامه ریزی و سیاست برای تقویت پروژه مدیریت هوشمند آب و به اشتراک گذاشتن بینش در این زمینه جدید و جالب ارائه می دهند.


دسترسی به گزارش کامل SWM و همچنین مجموعه مطالعات موردی، جعبه متن متنی و نسخه کوتاهتر از گزارش SWM:












نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره بهترين هاي بيسيـــن بدانيد...

Bird

يکي از مهمترين اهداف اين سايت تهيه آموزش هاي روان از ابزارهاي کاربردي علوم آب است.

اهميت مطالعات محيطي با ابزارهاي نوين در چيست؟

امروز با فارغ التحصيلي جمع کثير دانشجويان سالهاي گذشته و حال، با گذر از کمي گرايي ديگر صرف وجود مدارک دانشگاهي حرف اول را در بازار کار نمي زند؛ بلکه سنجش ديگري ملاک؛ و شايسته سالاري به ناچار! باب خواهد شد. يکي از مهم ترين لوازم توسعه علمي در هر کشور و ارائه موضوعات ابتکاري، بهره گيري از ابزار نوين است، بيسين با همکاري مخاطبان مي تواند در حيطه علوم آب به معرفي اين مهم بپردازد.

جستجو در بيسين
سایت مهندسی آب

بیسین - سایت تخصصی مهندسی آب

سایت بیسین با معرفی مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارها و مدل های شبیه سازی در حیطه مهندسی آب، تلاش به تهیه خدمات یکپارچه و محلی از محاسبات هیدرولوژیکی و هیدرولیکی می کند

اطلاعات سايت

  • www.Basin.ir@gmail.com
  • بهزاد سرهادي
  • شناسه تلگرام: Basin_Ir_bot
  • شماره واتساپ: 09190622992-098
  • شماره تماس: 09190622992-098

W3Schools

W3Schools